ستاره پاپ قهرمان ملی باربادوس مستقل – RT World News

ریحانا، نوازنده پاپ، روز سه‌شنبه، اندکی پس از جمهوری شدن این کشور و برکناری ملکه الیزابت دوم به عنوان رئیس دولت، افتخار قهرمان ملی باربادوس را دریافت کرد.

در طی مراسمی در زادگاه این خواننده در بریج تاون، میا موتلی، نخست وزیر باربادوس، آهنگ سال 2012 ریحانا “Diamonds” را مورد تشویق قرار داد. باشد که همچنان مانند الماس بدرخشید و برای ملت خود افتخار بیاورید. نخست وزیر اعلام کرد.

رابین ریحانا فنتی – با نام هنری ریحانا – دومین زنی در تاریخ باربادوس است که پس از رهبر مذهبی سارا آن گیل که در سال 1866 درگذشت، به افتخار قهرمان ملی اعطا شد. ریحانا همچنین تنها یکی از دو قهرمان ملی باربادوس زنده است. و دیگری کریکت باز 85 ساله سر گارفیلد سوبرز است که در سال 1998 این عنوان را دریافت کرد.

ریحانا به عنوان قهرمان ملی باربادوس، عنوان کامل The Right Excellent رابین ریحانا فنتی را مادام العمر دریافت می کند.


با استعمار زدایی باربادوس، ملکه برکنار شد

این مراسم درست پس از جمهوری شدن باربادوس و برکناری ملکه الیزابت دوم به عنوان رئیس دولت برگزار شد. خانم ساندرا میسون که نیمه شب سه شنبه در مراسمی با حضور شاهزاده چارلز به عنوان اولین رئیس جمهور باربادوس سوگند یاد کرد، جایگزین اعلیحضرت شد.

اگرچه حرفه موسیقی ریحانا در ایالات متحده شروع شد، اما او در محله باربادوس سنت مایکل به دنیا آمد و بزرگ شد، جایی که تولیدکنندگان صنعت موسیقی آمریکایی او را کشف کردند.

ریحانا قبل از اینکه قهرمان ملی باربادوس شود، از سپتامبر 2018 به عنوان سفیر باربادوس خدمت می کرد.