گزارش: از هر 3 شاغل در پارلمان استرالیا یک نفر با آزار جنسی روبرو شده است

گزارش: از هر 3 شاغل در پارلمان استرالیا یک نفر با آزار جنسی روبرو شده است

نخست وزیر اسکات موریسون دستور بازنگری در فوریه را صادر کرده بود

کانبرا:

در گزارشی که روز سه شنبه منتشر شد، پس از یک تحقیق مستقل در مورد فرهنگ محل کار پارلمان، آمده است که از هر سه نفری که در پارلمان استرالیا کار می کنند، یک نفر مورد آزار جنسی قرار گرفته است.

نخست وزیر اسکات موریسون، که در ماه فوریه پس از اینکه حزبش به دلیل برخورد با تجاوز جنسی در داخل ساختمان تحت فشار قرار گرفت، دستور بازنگری را صادر کرد، گفت که یافته‌ها “وحشتناک” و “ناراحت کننده” هستند.

در این بررسی به جزئیات رفتارهای نادرست گسترده پرداخته شد و مشخص شد که بیش از نیمی از افرادی که پاسخ دادند حداقل یک مورد آزار جنسی، قلدری یا تجاوز جنسی واقعی یا تلاش شده را تجربه کرده‌اند.

در این بیانیه آمده است: «این گونه تجربیات ردپایی از ویرانی را برای افراد و تیم‌هایشان به جا می‌گذارد و عملکرد مجلس ما را به ضرر ملت تضعیف می‌کند».

موریسون گفت که پارلمان باید اقدام خود را پاکسازی کند.

او به خبرنگاران در کانبرا گفت: «مانند هر کسی که در این ساختمان کار می‌کند، آماری را که در اینجا ارائه می‌شود، البته وحشتناک و نگران‌کننده می‌دانم.

“کاش آنها را غافلگیر کننده تر می دیدم.”

موریسون برای پرداختن به فرهنگ پارلمانی پیش از انتخابات نیمه اول سال آینده تحت فشار است. حمایت از دولت ائتلافی محافظه‌کار او در پی ادعای تجاوز جنسی کاهش یافت، در حالی که هزاران زن در سراسر کشور راهپیمایی کردند و خواستار برابری بیشتر شدند.

در این گزارش 28 توصیه از جمله تعادل جنسیتی بیشتر در میان قانونگذاران و کارکنان آنها، سیاست های جدید الکل و ایجاد یک دفتر منابع انسانی جدید برای رسیدگی به شکایات ارائه شده است.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)