زنی که تمام پس انداز خود را برای درمان سرطان دخترش خرج کرد برنده لاتاری 2 میلیون دلاری شد.

زنی که تمام پس انداز خود را برای درمان سرطان دخترش خرج کرد برنده لاتاری 2 میلیون دلاری شد.

او تصمیم گرفت از گزینه 1.6 میلیون دلاری استفاده کند.

یک روز پس از اینکه دخترش بر سرطان غلبه کرد، وقت آن است که یک جشن دوگانه برای یک زن فلوریدا برگزار شود، پس از آن که در نهایت یک جایزه 2 میلیون دلاری بخت آزمایی برنده شد. قابل ذکر است که جرالدین گیمبلت از لیکلند تمام پس‌اندازهای زندگی‌اش را صرف پرداخت هزینه درمان سرطان سینه دخترش کرده بود. نیویورک پست گزارش شده است.

طبق انتشار خبری از لاتاری فلوریدا، خانم گیمبلت آخرین بلیط بخت آزمایی موجود را به مبلغ 2,000,000 دلار در یک پمپ بنزین در لیکلند خریداری کرد، روزی که دخترش آخرین دور درمان سرطان خود را به پایان رساند.

«ابتدا کارمند پمپ بنزین فکر کرد که دیگر بلیطی باقی نمانده است، اما از او خواستم دوباره چک کند، زیرا من جدول کلمات متقاطع را بیشتر دوست دارم. او آخرین مورد را پیدا کرد!» برنده خوش شانس گفت. او به زودی متوجه شد که جایزه اصلی بازی را برده است و مبلغی معادل 1,645,000 دلار را به خانه برد.

در تصویری که توسط لاتاری فلوریدا به اشتراک گذاشته شده است، خانم گیمبل در حال عکس گرفتن همراه با جایزه خود با خانواده اش از جمله دختر و نوه اش در مقر لاتاری فلوریدا در تالاهاسی دیده می شود.

این توییت چنین نوشته شده بود: «وقتی جرالدین گیمبلت از #لیک لند آخرین بازی 2,000,000 دلاری BONUS CASHWORD Scratch-Off را انتخاب کرد، اشتیاق او به بازی های جدول کلمات متقاطع به اندازه یک جایزه 2 میلیون دلاری به پایان رسید، اما این تازه شروع است. یک داستان واقعاً برنده!»

توییت را اینجا ببینید:

دخترش گفت که مادرش پس‌انداز زندگی‌اش را برداشته بود تا از او مراقبت کند در حالی که او بیمار بود.

او گفت: «روز قبل از اینکه مادرم این بلیط را بخرد، من زنگ را زدم و بعد از اتمام آخرین درمانم برای سرطان سینه، از بیمارستان خارج شدم. وقتی مریض بودم، مادرم پس‌انداز زندگی‌اش را برداشته بود تا از من مراقبت کند. من فقط برای او خیلی خوشحالم!»

کاربران توییتر از این داستان دلگرم کننده خوشحال شدند و پاسخ های مختلفی را ارسال کردند. یکی از کاربران گفت: «برای این خانواده خیلی خوشحالم. شاید خدا بتواند به همه مادران و پدرانی که در حال ورشکستگی هستند کمک کند تا فرزندانشان را نجات دهند. شما در بخشش خود فداکار بودید و در عوض بیش از آنچه انتظار داشتید گرفتید. خداوند تو و خانواده ات را برکت دهد.”

سومی اضافه کرد: «برای این خانواده خیلی خیلی خوشحالم. خدا همیشه خوب است و همیشه خدا خوب است. او بدش نمی آمد که بدون یک پنی باشد، همه چیز را برای نجات زندگی دخترش داد. چنین معجزه زیبایی.»

این بازی 10 دلاری دارای هشت جایزه برتر 2 میلیون دلاری و 20 جایزه درجه دوم 100000 دلاری است.