ریشی سوناک در طول سخنرانی ریاضی خود

ریشی سوناک قول داد که حسابداری ضعیف را از نظر فرهنگی غیرقابل قبول کند.

نخست‌وزیر بریتانیا، ریشی سوناک امروز در مورد “ذهنیت ضد ریاضی” بریتانیا سخنرانی کرد. او در طول سخنرانی خود عهد کرد که حسابداری ضعیف را از نظر فرهنگی غیرقابل قبول کند.

آقای سوناک در سخنرانی خود گفت که از نظر اجتماعی نباید شوخی در مورد بد بودن در ریاضیات قابل قبول باشد. او به اشتراک گذاشت که ریاضیات یکی از محبوب ترین دروس در سطح A است، اما افرادی هستند که به اندازه کافی یاد نمی گیرند. او گفت که یک مشکل نگرش وجود دارد.

آقای سوناک با به اشتراک گذاشتن حکایتی گفت که به دخترانش گفته است که می‌خواهد این موضوع را برای ریاضیات بیشتر مطرح کند. او به اشتراک گذاشت که دخترانش مشتاق نیستند.

او تاکید کرد: “ما در مورد اینکه نمی توانیم ریاضی انجام دهیم شوخی می کنیم. این از نظر اجتماعی قابل قبول است. ما چیزهایی مانند “اوه ریاضیات، من نمی توانم این کار را انجام دهم، برای من نیست” می گوییم و همه می خندند. اما ما هرگز درست نمی کنیم. شوخی مانند آن در مورد ناتوانی در خواندن. بنابراین ما باید این طرز فکر ضد ریاضی را تغییر دهیم.”

در ادامه این سخنرانی، آقای سوناک تاکید کرد که هر دانش آموزی نباید ریاضیات را با استاندارد سطح A مطالعه کند. او گفت که در حال راه اندازی یک کمیته مشورتی است تا به دانش آموزان پیشنهاد دهد که چگونه ریاضیات بیشتری را بیاموزند.

“یک گروه مشاوره جدید متشکل از ریاضیدانان، رهبران آموزشی و نمایندگان کسب و کار، برای مشاوره به دولت در مورد محتوای اصلی ریاضی که دانش آموزان برای موفقیت در آینده به آن نیاز دارند، ایجاد خواهد شد. با گرفتن شواهد از کشورهایی که نرخ اعداد بالایی دارند و از کارفرمایان در سراسر جهان. در کشور، این گروه همچنین در مورد اینکه آیا مدرک ریاضی جدید برای افراد 16 تا 18 ساله لازم است یا خیر، مشاوره خواهد داد.”

او در حین پاسخ به سؤالات، به اشتراک گذاشت که دولت می خواهد به معلمان اعتماد به نفس بدهد تا ریاضی را در مدارس ابتدایی تدریس کنند. “اگر ما این کار را درست انجام دهیم، کار واقعا ویژه ای برای جوانان خود انجام خواهیم داد. این کار آنها را برای موفقیت آماده می کند.”

او همچنین اعتراف کرد که کشور به معلمان ریاضی بیشتری برای ارائه برنامه خود نیاز دارد.