رپ ضد هدف به شماره 2 در iTunes – اخبار RT World

هدف این آهنگ مجموعه جنجالی بچه‌های ماه غرور خرده‌فروش است که باعث بایکوت سراسری شد.

آهنگ “هدف تحریماین آهنگ توسط رپرهای محافظه‌کار Forgiato Blow و Jimmy Levy در روز دوشنبه به رتبه دوم جدول هیپ‌هاپ iTunes رسید و موجی از واکنش محافظه‌کارانه را علیه این خرده‌فروش بزرگ در مورد کالاهای ماه غرور با هدف کودکان به راه انداخت.

این آهنگ دارای اشعار تکراری در مورد چگونگی هدف است.کودکان خود را هدف قرار دهید“با تبلیغات و خواستار پایان دادن به LGBTQ”دستور جلسه” موزیک ویدیوی آن رپرها را نشان می‌دهد که در اطراف فروشگاه تارگت در حال چرخیدن هستند و کالاهایی با مضمون LGBTQ (از جمله بطری‌های الکل با برچسب رنگین‌کمان و تامپون‌های «شامل») و مازاد Bud Light را مسخره می‌کنند.

از روز دوشنبه، این کلیپ تنها در توییتر 4.3 میلیون بازدید داشته است. بازتوییتی از نماینده مارجوری تیلور گرین (R-Georgia) به جلب توجه به این تک آهنگ کمک کرد، همانطور که تبلیغ بی امان Blow در رسانه های اجتماعی نیز انجام شد.

بلو (نام واقعی کورت جانتز)، که توییت می کند به عنوان «برادرزاده ترامپ،” خود را به عنوان “شهردار ماگاویلو خالکوبی رئیس جمهور سابق ایالات متحده را بر روی ران خود دارد، از هیپ هاپ دست راستی حرفه ای ساخته و ده ها آهنگ را منتشر کرده است که شخصیت های محافظه کار را شامل می شود، اما نه محدود به دونالد ترامپ. او در واقع برادرزاده غول املاک نیست.


فروشگاه‌های هدف به دلیل حرکت LGBTQ با تهدید بمب‌گذاری مواجه شدند

تماس‌ها برای تحریم Target در اوایل این ماه به دلیل اعتراض مشتریان به نمایشگرهای فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرده‌فروشی برای ماه پراید – رویدادی سالانه LGBTQ که در ژوئن برگزار می‌شود، مطرح شد. علاوه بر پیراهن هایی با شعارهایی مانند «لزبین خنده زنده» و “ترنس ها همیشه وجود خواهند داشت،” آ “مایو مناسب برای تن پوش” طراحی شده برای تسهیل پنهان کردن اندام تناسلی مردان توجه منفی را به خود جلب کرد، اگرچه سخنگوی خرده فروش اصرار داشت که “دوست داشتنی” برچسب فقط در اندازه های بزرگسالان وجود داشت.

بر اساس گزارش‌ها، مدیریت هدف به کارکنان فروشگاه‌ها در چندین ایالت جنوبی دستور داده است که پس از اولین نشانه‌های نارضایتی، اجناس پراید را به پشت فروشگاه منتقل کنند، به این امید که از سرنوشت Budweiser که میلیون‌ها دلار پس از کمپین تبلیغاتی Budweiser از دست داده است جلوگیری کنند. اینفلوئنسر جنجالی ترنس، دیلن مولوینی، جمعیت اصلی آبجو را خشمگین کرد.

فروشگاه‌های هدف حداقل در سه ایالت ادعا کردند که تهدیدات بمب‌گذاری دریافت کرده‌اند، و یکی از مهاجمان بمب‌هایی را که ظاهراً در پنج مکان کار گذاشته‌اند به عنوان انتقام برای خرده‌فروش اعلام کرد.پشت کردن به جامعه دگرباشان جنسی” با حذف نمایشگرهای پراید.

هدف تحریم“اولین نیست”تو رپاین آهنگ علیرغم ضربه زدن به خمیدگی لیبرال سازمان موسیقی در صدر جدول قرار گرفت. در سال 2021، لوزا الکساندر خواننده رپ با آهنگی با عنوان “به رتبه اول جدول هیپ هاپ آیتونز و رتبه دوم جدول کلی پاپ رسید.برویم براندون!نام‌گذاری شده به دلیل تلاش‌های یک گزارشگر ورزشی NBC برای پخش شعارهای هوایی جمعیت NASCAR از جمله:F*** جو بایدن!

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: