روسیه با فراخوانی ویدیویی برای مردان «واقعی»، سربازگیری جنگ را گسترش می‌دهد

روسیه با فراخوانی ویدیویی برای مردان «واقعی»، سربازگیری در جنگ را گسترش می‌دهد

این تبلیغ تاکنون در شبکه های اجتماعی بزرگ روسیه منتشر شده است.

مسکو:

ارتش روسیه یک کمپین ویدئویی راه اندازی کرده است تا سربازان حرفه ای بیشتری را برای جنگیدن در اوکراین جذب کند که علاقه مندان را به چالش می کشد تا نشان دهند که “یک مرد واقعی” هستند و آنچه را که به عنوان زندگی غیرنظامی در حال پخش است را با میدان جنگ عوض کنند.

این تبلیغ که با موسیقی هیجان‌انگیز تنظیم شده است، پس از گزارشی از اطلاعات نظامی بریتانیا و گزارش‌های رسانه‌های روسی است که نشان می‌دهد مسکو به دنبال جذب 400000 سرباز حرفه‌ای – به صورت داوطلبانه – برای تقویت نیروهای خود در اوکراین است.

این تبلیغ تاکنون در شبکه های اجتماعی بزرگ روسیه منتشر شده است.

روسیه که می‌گوید آنچه را «عملیات نظامی ویژه» می‌خواند تحت پیگرد قانونی قرار می‌دهد، آمار کامل تلفات را فاش نمی‌کند. اما بر اساس تخمینی که اخیراً از سوی آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا فاش شده است، تاکنون 43000 نفر از روس ها در جنگ کشته شده اند.

تخمین زده می شود که تا 17500 اوکراینی نیز کشته شده اند.

این آگهی که از مردان دعوت می‌کند تا با وزارت دفاع روسیه قراردادی را با حقوقی که از 204000 روبل (2495 دلار) در ماه شروع می‌شود، امضا کنند، مردی را در سوپرمارکت نشان می‌دهد که لباس نظامی پوشیده و یک مسلسل سنگین در دست دارد. سپس او را در یونیفرم یک نگهبان با این سوال نشان می دهند:

“آیا این همان مدافعی است که آرزو داشتید تبدیل شوید؟”

در ادامه در این ویدئو، مردی در حال قدم زدن در میان مه با سربازان دیگر در جایی است که شبیه میدان جنگ است. سپس او به عنوان یک مربی ورزشگاه نشان داده می شود که به مشتری کمک می کند تا وزنه ها را بلند کند.

“آیا واقعاً قدرت شما در اینجاست؟” این ویدئو می پرسد، قبل از قطع به راننده تاکسی که کرایه مشتری را می گیرد و سپس در میدان جنگ به یک سرباز تبدیل می شود.

در این تبلیغ آمده است: “شما یک مرد واقعی هستید. یکی باشید.”

پس از راه‌اندازی یک حرکت بسیج نسبی در ماه سپتامبر که باعث شد ده‌ها هزار مرد روسی برای فرار از سربازی از کشور فرار کنند، مقامات در حال بی‌اهمیت کردن احتمال برگزاری یک فراخوان بسیج دوم هستند – علی‌رغم اقدامی که برای معرفی اوراق فراخوان الکترونیکی برای سرکوب انجام شد. در مورد سربازان فراری – و در عوض به دنبال جذب داوطلب هستند.

پوسترهایی که به دنبال سربازان حرفه ای هستند در هفته های اخیر در پایتخت روسیه پخش شده و اعلام می کنند که “حرفه ما دفاع از سرزمین مادری است.”

این پوسترها که نشان می دهد ارتش به دنبال تفنگچی ها، سنگ شکن ها، پزشکان نظامی، رانندگان و فرماندهان تانک است، به نیروهای بالقوه نوید “احترام، حرفه شرافتمندانه و دستمزد مناسب” می دهد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)