Buzzfeed بازوی خبری را خاموش می کند – RT World News

مدیر عامل این گروه اعلام کرد: این رسانه 15 درصد از نیروی کار خود را اخراج می کند و ادعا می کند که نمی تواند اخبار را تامین کند.

امپراتوری رسانه‌های دیجیتال Buzzfeed در حال تعطیل کردن برند خبری خود است و در نامه‌ای از جونا پرتی، مدیر عامل اجرایی این شرکت که روز پنجشنبه در توییتر منتشر شد، بازار کساد تبلیغات و کاهش تعداد مخاطبان را مقصر معرفی کرد.

مدیرعامل به فشارهای ترکیبی اشاره کرد “یک بیماری همه گیر، یک بازار SPAC در حال محو شدن که سرمایه کمتری به همراه داشت، یک رکود فناوری، یک اقتصاد سخت، یک بازار سهام رو به کاهش، یک بازار تبلیغات دیجیتال در حال کاهش و تغییر مداوم مخاطبان و پلت فرم ها” در تصمیم خود برای خلع ید از میز خبری برنده پولیتزر Buzzfeed، به تصمیم خود اعتراف کرد “عشق” اخبار بازفید “کار و ماموریت” او را نسبت به ماهیت ناپایدار آن کور کرده بود – اما نه قبل از سرزنش شرکت بزرگ فناوری برای حمایت نکردن از آن ماموریت.

“این باعث شد من بپذیرم که پلتفرم های بزرگ توزیع یا حمایت مالی مورد نیاز برای حمایت از روزنامه نگاری ممتاز و رایگان را که برای رسانه های اجتماعی ساخته شده است، ارائه نمی کنند.” پرتی گفت.


کارمندان BuzzFeed خارج می شوند،

این شرکت تلاش های خبری خود را تحت نام تجاری HuffPost، که Peretti آن را توصیف کرد، متحد خواهد کرد سودآور با یک مخاطب بسیار درگیر و وفادار که کمتر به پلتفرم‌های اجتماعی وابسته است. Buzzfeed HuffPost را در سال 2020 خریداری کرد. پرتی گفت: این پلتفرم برخی از کارمندان مازاد Buzzfeed News را جذب خواهد کرد.

Buzzfeed در حال اخراج 15 درصد از کارمندان در کل نیروی کار خود است که دومین دور عمده کاهش در کمتر از شش ماه است. این شرکت در ماه دسامبر 12 درصد از کارکنان خود را کاهش داد.

طبق گزارش Vanity Fair، طبق گزارش Vanity Fair، این رسانه طی سال گذشته 40 درصد از کارکنان اتاق خبر را اخراج کرده است و اخیراً به تعداد کمی از کارمندان باقی مانده برای تولید محتوای بیشتر تکیه کرده است.

پس از اعلام اینکه در ابتدای سال از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده می کند، اما تاکید کرد که تنها از این فناوری برای “افزایش” و “شخصی سازی” Buzzfeed اخیراً شروع به انتشار مقالات کاملاً تولید شده توسط هوش مصنوعی کرده است که توسط کارکنان غیر تحریریه تهیه شده است. این شرکت از نتیجه به عنوان یک دفاع دفاع کرد “آزمایش” به معنای “افزایش خلاقیت انسان” با اجازه دادن به غیر نویسنده ها برای چاپ ایده هایشان.

Buzzfeed News اولین رسانه ای بود که پرونده استیل را منتشر کرد، مجموعه ای از شایعات تایید نشده توسط کریستوفر استیل، مامور سابق MI6 که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را به عنوان یک مامور روسیه معرفی می کرد.

چند نفری که در پرونده ذکر شده اند متعاقباً از این شرکت شکایت کردند و در حالی که Buzzfeed یکی از کت و شلوارها را شکست داد و دیگری پس گرفته شد، افشاگری در مورد منشاء پرونده به اعتبار این رسانه کمکی نکرد. استیل از آن زمان اعتراف کرده است که این گزارش را تهیه کرده است تا به هیلاری کلینتون نامزد شکست خورده ریاست جمهوری، مبنای قانونی برای به چالش کشیدن انتخابات 2016 ارائه دهد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: