رهبر حزب عمران خان پلیس اسلام آباد را به سرقت خودروی او متهم کرد

رهبر حزب عمران خان پلیس اسلام آباد را به سرقت خودروی او متهم کرد

عمر ایوب خان اخیرا به عنوان دبیرکل حزب عمران خان منصوب شد. (فایل)

اسلام آباد:

عمر ایوب خان، دبیرکل تازه منصوب شده تحریک انصاف پاکستان روز یکشنبه مدعی شد که پلیس اسلام آباد به خانه وی یورش برده و خودروی وی را دزدیده است. او با تمسخر پلیس، این سوال را مطرح کرد که آیا باید “دزدها را برای دستگیری دزدها صدا بزند”.

آقای خان در توییتر خود نوشت: “پلیس اسلام آباد از پاسگاه پلیس شالیمار دوباره در حدود ساعت 12:30 بامداد 28.5.23 بدون حکم بازرسی به خانه من یورش برد و تویوتا هی لوکس دو کابین پارک شده من مدل 2011 را سرقت کرد. پلیس اسلام آباد در حال انجام اقدامات غیرقانونی است. جست‌وجو و اکنون سرقت خودرو».

“اعضای قوه قضائیه، کارمندان دولت و دیپلمات‌ها مواظب خودروهای خود باشند، چرا که پلیس در این شرایط تورم فوق‌العاده برای افزایش حقوق آنها به سرقت خودروها روی آورده است!! کجا باید برای خودروی سرقتی خود FIR ثبت نام کنم؟ از دزدها بخواهید که دزدها را بگیرند؟” او اضافه کرد.

روز شنبه، آقای خان به عنوان دبیرکل حزب تحریک انصاف منصوب شد.

وی در توئیتر خود نوشت: “این افتخار بزرگی است و من تلاش خواهم کرد که بی وقفه برای پاکستان و تحریک انصاف پاکستان کار کنم. تمام تلاش خود را می کنم تا انتظارات رئیس و اعضای حزب تحریک انصاف را برآورده کنم.”

او پیش از این نیز ادعا کرده بود که پلیس مالیر کنت به خانه جمیل احمد خان، نماینده سابق مجلس ملی (MNA) یورش برده است.

آقای خان گفت: “پلیس Malir Cantt به محل سکونت کاپیتان (Retd) جمیل MNA حمله کرد، خانواده او را مورد آزار و اذیت قرار داد و وسایل نقلیه او را گرفت. همه اینها به این دلیل است که او یک PTI MNA است؟ این را به شدیدترین وجه محکوم کنید. سلامت عقل باید به هر قیمتی باشد.” .

از زمانی که عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان و رئیس حزب تحریک انصاف در 9 مه دستگیر شد، اعضای مختلف حزب او دستگیر و به خانه های آنها یورش بردند.

پیشتر، تریبون اکسپرس گزارش داده بود که پلیس به خانه های مالک وجد، حاجی شوکت علی، ارباب شیرعلی، مراد سعید و عایشه بانو یورش برد.

PTI همچنین تصاویر دوربین های مداربسته حملات پلیس را منتشر کرد.

پیش از این، PTI ادعا کرده بود که پلیس به محل سکونت عثمان دار رهبر حزب تحریک انصاف حمله کرده است. طرف گفت که مادر برادران دار با زیر پا گذاشتن حرمت چهاردیواری مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

تحریک انصاف پاکستان در توییتر رسمی خود در توییتر نوشت: «سیالکوت: پلیس به محل سکونت عثمان دار رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان یورش برد. مادر برادران دار با نقض حرمت چادر و چادر مورد آزار و اذیت قرار گرفت. چهار دیواری.”

PTI همچنین تصاویر این خانه را در توییتر به اشتراک گذاشت.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)