رادا آینگار پلمب، هندی-آمریکایی، معاون معاون وزیر دفاع آمریکا شد

رادا آینگار پلمب، هندی-آمریکایی، معاون معاون وزیر دفاع آمریکا شد

سنای آمریکا با 68 رای موافق در مقابل 30 رای موافق رادا آیینگار پلمب را به عنوان معاون معاون وزیر دفاع تایید کرد.

واشنگتن:

سنای ایالات متحده رادا آینگار پلمب، کارشناس امنیت ملی را به عنوان معاون معاون وزیر دفاع در امور تملک و حفظ، تایید کرده است، آخرین هندی-آمریکایی که توسط دولت بایدن برای یک پست کلیدی منصوب شده است.

پرزیدنت جو بایدن رادا آیینگار پلمب را که در حال حاضر به عنوان رئیس ستاد معاون وزیر دفاع خدمت می کند، در ژوئن 2022 به این سمت معتبر معرفی کرده بود.

گالری مطبوعاتی ادواری سنای آمریکا روز سه شنبه در توییتی نوشت: «سنا با 68 رأی موافق در مقابل 30 رأی مخالف، رادا آیینگار پلمب را به عنوان معاون وزیر دفاع تأیید کرد».

او قبل از انتصاب به عنوان رئیس ستاد، مدیر تحقیقات و بینش برای اعتماد و ایمنی در گوگل بود و قبلاً به عنوان رئیس جهانی تحلیل سیاست در فیس بوک خدمت کرده بود.

خانم پلمب قبلاً یک اقتصاددان ارشد در شرکت RAND بود و در آنجا بر بهبود اندازه‌گیری و ارزیابی آمادگی و تلاش‌های امنیتی در وزارت دفاع تمرکز داشت.

او همچنین در وزارت دفاع، وزارت انرژی و شورای امنیت ملی کاخ سفید تعدادی از پست‌های ارشد را در مورد مسائل امنیت ملی داشت.

او در آغاز کار خود، استادیار دانشکده اقتصاد لندن بود و کار فوق دکتری خود را در هاروارد انجام داد.

خانم پلامب دکترای خود را دریافت کرد. و MS در اقتصاد از دانشگاه پرینستون، و او دارای مدرک لیسانس از موسسه فناوری ماساچوست است، بر اساس مشخصات او که توسط کاخ سفید در ژوئن سال گذشته منتشر شد.

خانم پلامب در پروفایل لینکدین خود را به عنوان یک رهبر با تجربه با مهارت های تحلیلی فنی عمیق و سابقه کار در دولت، دانشگاه و صنعت توصیف می کند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)