معاون نخست‌وزیر بریتانیا در بحبوحه رسوایی قلدری استعفا داد – RT World News

دومینیک راب، معاون نخست‌وزیر بریتانیا در بحبوحه رسوایی به دلیل قلدری ادعایی در وزارت دادگستری که او به عنوان وزیر آن را رهبری می‌کرد و در سایر بخش‌های دولت استعفا داد.

نماینده حزب محافظه کار روز جمعه نامه استعفای خود را به نخست وزیر ریشی سوناک تسلیم کرد. او در توضیح این تصمیم، به تحقیق درباره این موضوع توسط آدام تولی، وکیل ارشد استخدامی و تعهد قبلی برای ترک در صورت انجام تحقیقات اشاره کرد. “هر گونه یافته ای از قلدری به هر نحو.”

راب خاطرنشان کرد که تحقیقات به جز دو شکایت از شخص او رد شد، اما گفت که او خود را موظف می داند که نتیجه را بپذیرد. به گزارش رسانه ها، این بازیکن سنگین وزن محافظه کار متهم به تحقیر کارکنان، اشک ریختن برخی از آنها یا استفراغ آنها قبل از جلسات بود. او هر گونه تخلفی را انکار کرد.

یافته های تولی بودند “نقص” و “یک سابقه خطرناک ایجاد کنید” برای عملیات دولت با قرار دادن “آستانه قلدری” راب در نامه خود استدلال کرد که خیلی پایین است.

وزیران باید بتوانند بر مذاکرات مهمی که از طرف مردم بریتانیا انجام می شود، نظارت مستقیم بر مقامات ارشد داشته باشند. او نوشت. آنها نیز باید بتوانند “برای ارائه بازخورد انتقادی مستقیم در مورد جلسات توجیهی و ارسالی به مقامات ارشد، به منظور تعیین استانداردها و هدایت اصلاحاتی که عموم از ما انتظار دارند.”

بیشتر بخوانید:
وزیر انگلیس خواستار تحقیق شد

راب عذرخواهی کرد “هر گونه استرس یا توهین ناخواسته” زیردستان او ممکن است در طول تعامل با او احساس کرده باشند. او اطمینان داد که سوناک به حمایت خود به عنوان نخست وزیر ادامه خواهد داد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: