رئیس روس تلگرام قول داد با ممنوعیت برزیل مبارزه کند – RT World News

پاول دوروف ادعا کرده است که درخواست های دادگاه برای به اشتراک گذاری داده های کاربران غیرممکن است

پاول دوروف، مدیر عامل شرکت تلگرام گفته است که تلگرام نتوانست به درخواست های دادگاه برزیل برای به اشتراک گذاری اطلاعات عمل کند و به حکم نتیجه ای که پیام رسان را در این کشور ممنوع کرده است، اعتراض خواهد کرد.

«در برزیل، دادگاهی داده‌هایی را درخواست کرد که از نظر فنی به دست آوردن آنها غیرممکن است. ما در حال اعتراض به این تصمیم هستیم و منتظر تصمیم نهایی هستیم.» این کارآفرین فناوری متولد روسیه در پستی روز پنجشنبه گفت.

این هفته دادگاه عالی برزیل به فروشگاه های اپلیکیشن و شرکت های مخابراتی دستور داد تا دسترسی به تلگرام را در این کشور متوقف کنند. این حکم پس از آن صادر شد که این پلتفرم به درخواستی مبنی بر تحویل به اطلاعات مجری قانون که برای تحقیق درباره تیراندازی در مدرسه به دنبال آن بود، پاسخ نداد.

پلیس برزیل در حال بررسی ردپای آنلاین یک مظنون 16 ساله است که در نوامبر گذشته چهار نفر را کشت و ده ها نفر دیگر را زخمی کرد. گفته می شود که او محتوای افراطی را از طریق تلگرام به اشتراک گذاشته و عضو گروه های راست افراطی در این پیام رسان بوده است. مقامات گمان می‌کنند که افراد دیگری در آن گروه‌ها ممکن است او را تشویق به تجاوزات مسلحانه کرده باشند.


برزیل تلگرام را به دلیل داده های نئونازی ها ممنوع کرد

دوروف خاطرنشان کرد که در گذشته شرکت او با درخواست‌های دولتی مواجه بود که برخلاف ارزش‌های آن در کشورهای دیگر مانند چین، ایران و روسیه بود.

“در مواردی که قوانین محلی مخالف این ماموریت باشد یا الزامات فنی غیرقابل اجرا را تحمیل کند، گاهی اوقات مجبور می شویم چنین بازارهایی را ترک کنیم.” او گفت.

این تاجر متعهد شد که تلگرام رویکرد سازش ناپذیر خود را برای حفاظت از حریم خصوصی حفظ خواهد کرد.

“بدون توجه به هزینه، ما از کاربران خود در برزیل و حق آنها برای ارتباطات خصوصی دفاع خواهیم کرد.” او نوشت.

شرکت مادر تلگرام از دبی فعالیت می کند. در سال 2018، دادگاهی در مسکو به درخواست رگولاتور رسانه روسیه که از عدم ارائه کلیدهای رمزگذاری به سرویس‌های امنیتی توسط پلتفرم شکایت کرد، این برنامه را ممنوع کرد.

بیشتر بخوانید:
کشور شمال اروپا تلگرام را به دلیل “منشاء روسی” هدف قرار داد

این شرکت ادعا کرد که نمی تواند به دلیل نحوه عملکرد برنامه مطابقت داشته باشد. تلاش ها برای اجرای ممنوعیت روسیه تا حد زیادی ناموفق بود و دو سال بعد لغو شد.

در گذشته، این پیام رسان توافقنامه کاربری خود را مطابق با قوانین اتحادیه اروپا در مورد جمع آوری و به اشتراک گذاری ابرداده اصلاح کرد. اصرار دارد که به محتوای پیام ها دسترسی ندارد و بنابراین نمی تواند آن را به اشتراک بگذارد. بنا بر گزارش ها، ممنوعیت روسیه پس از تلاش های بیشتر تلگرام برای همکاری با مقامات در بررسی پرونده های تروریسم برداشته شد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: