ریشی سوناک، همسر آکشاتا با پرچم بریتانیا در مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز رهبری می شود

ریشی سوناک، همسر آکشاتا با پرچم بریتانیا در مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز رهبری می شود

ریشی سوناک و آکشاتا مورتی در مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز رهبری خواهند کرد. (فایل)

لندن:

نخست وزیر بریتانیا ریشی سوناک و همسرش آکشاتا مورتی در رأس صفی از حاملان پرچم قرار خواهند گرفت، زیرا پرچم بریتانیا توسط یک کادت عالی رتبه نیروی هوایی سلطنتی (RAF) در مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز سوم در وست مینستر حمل می شود. کاخ باکینگهام روز جمعه گفت ابی در لندن در 6 می.

در مجموعه ای از جزئیات منتشر شده در مورد نقش های تشریفاتی که قرار است در این رویداد تاریخی انجام شود، زمانی که پادشاه 74 ساله به طور رسمی به همراه همسرش کامیلا تاج گذاری می کند، کاخ همچنین تایید کرد که همتایان هندی الاصل در این مراسم شرکت خواهند کرد.

آنها نماینده ادیان هندو، سیک و مسلمان خواهند بود، زیرا عناصر کلیدی سلطنتی را به پادشاه چارلز تحویل می دهند. با توجه به این موضوع از تنوع و گنجاندن مراسم مسیحی، یکی از اولین راهپیمایی‌ها به ابی از نمایندگان مذهبی ادیان مختلف تشکیل خواهد شد.

کاخ گفت: «اولین راهپیمایی‌ها به کلیسای وست مینستر متشکل از رهبران مذهبی و نمایندگان مذهبی خواهد بود که پس از مدت کوتاهی توسط نمایندگان قلمرو اعلیحضرت برگزار می‌شود.

در این بیانیه آمده است: “پرچم های هر قلمرو توسط نمایندگان ملی همراه با فرمانداران کل و نخست وزیران حمل خواهد شد. الیوت تایسون لی، افسر کادت، الیوت تایسون لی، پرچم بریتانیا را جلوتر از نخست وزیر ریشی سوناک و خانم آکشاتا مورتی حمل خواهد کرد.” .

نقش‌های تشریفاتی در این روز شامل حمل رجالیا در صفوف و ارائه اقلام به پادشاه و ملکه در روز است. همانطور که قبلاً فاش شده بود، لرد نارندرا بابوهای پاتل، 84 ساله، نماینده دین هندو خواهد بود و حلقه حاکم را به چارلز تحویل خواهد داد.

در حالی که لرد ایندراجیت سینگ، 90 ساله، نماینده مذهب سیک خواهد بود و دستکش تاج گذاری را تقدیم خواهد کرد، لرد سید کمال، 56 ساله، از میراث هندوگویان، نماینده مذهب مسلمان خواهد بود و آرمیلز یا یک جفت دستبند را تقدیم خواهد کرد. بارونس گیلیان مرون 64 ساله که یهودی است، ردای سلطنتی را برای پادشاه حمل خواهد کرد.

کاخ گفت که کسانی که این نقش های تاریخی را در خدمات تاج گذاری برعهده می گیرند به دلیل خدمات قابل توجه خود برای “شناسایی، تشکر و نمایندگی از ملت انتخاب شده اند و شامل نمایندگانی از جواهرات جوانمردی، ارتش و زندگی عمومی گسترده تر” می شوند.

کسانی که این مراسم را به نمایش می گذارند به توصیه دولت بریتانیا انتخاب شده اند و توسط اسقف اعظم کانتربری، کشیش جاستین ولبی، در حالی که او مراسم را اداره می کند، هدایت خواهند شد.

“من احساس افتخار و افتخار می کنم که بخشی از مراسم تاریخی تاج گذاری هستم. انتخاب شدن برای حمل عصای فرمانروا با کبوتر، که نمایانگر معنویت، برابری و رحمت است، برای من بسیار نمادین است، زیرا هر چیزی است که من برای آن ایستاده ام و به وضوح بیان می کند. بارونس فلولا بنجامین، مجری سابق تلویزیون کودکان متولد ترینیداد و توباگو، که عصای عصا را با کبوتر به محراب خواهد برد، گفت: پیامی مبنی بر اینکه تنوع و شمول پذیری پذیرفته می شود.

این مراسم نه تنها شامل دوک‌ها، اسقف‌ها، همتایان و ژنرال‌های بازنشسته می‌شود، بلکه یک کشاورز به نام فرانسیس دایموک نیز در مراسمی غرق در سنت سلطنتی که قدمت آن به قرن یازدهم بازمی‌گردد، در آن روز به عنوان قهرمان پادشاه عمل می‌کند.

لقب قهرمان پادشاه یا ملکه از قرون وسطی توسط خانواده دایموک به دست آمده است. کاخ فاش کرد که قهرمان پادشاه قبلاً سوار بر اسب در ضیافت تاج‌گذاری می‌رفت و هر کسی را که در حق پادشاه یا ملکه بر تاج و تخت شک داشت به چالش می‌کشید.

وی خاطرنشان کرد: «از آن زمان که پادشاه جورج چهارم در سال 1821 برگزار کرد، هیچ ضیافت تاجگذاری برگزار نشده است، بنابراین قهرمان در عوض از آن زمان نقش متفاوتی را بر عهده گرفته است، که معمولاً پرچم یا استاندارد سلطنتی را حمل می کند.

کاخ جزئیات مراسم باشکوه هفته آینده را که نشان دهنده مراسم تاجگذاری در بریتانیا پس از 70 سال وقفه از زمان تاجگذاری ملکه الیزابت دوم مادر چارلز در سال 1953 است، رونمایی کرده است.

راهپیمایی‌های متشکل از کالسکه‌های تذهیب‌شده و هزاران پرسنل نظامی این روز را در 6 مه برگزار می‌کنند و پس از آن یک تعطیلات آخر هفته طولانی شامل یک کنسرت جشن، مهمانی‌های خیابانی و مجلل و مجلل برگزار می‌شود.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)