دکتری که Omicron را پرچم‌گذاری کرده است، توصیه می‌کند از محدودیت‌های شدید جلوگیری کنید – RT World News

دکتر آنجلیک کوتزی، رئیس انجمن پزشکی آفریقای جنوبی گفت، نیازی به اعمال محدودیت‌های سخت‌تر بر روی نوع Omicron نیست، زیرا موارد “عمدتاً خفیف” هستند.

پزشک عمومی آفریقای جنوبی اولین پزشکی بود که چهار هفته پیش در مورد نوع جدید کووید-19 ابراز نگرانی کرد. دکتر کوتزی در پاسخ به سوالات کمیته علم و فناوری پارلمان بریتانیا در روز سه شنبه گفت:ما همه پاسخ ها را نداریم” و آن “باید ببینیم این ویروس چگونه پیشرفت می کند“.

با این حال، تصویر فعلی نشان می دهد که Omicron یک “بیماری خفیفاو افزود که خطر کمتری نسبت به نوع دلتا دارد و فکر می‌کرد که ممکن است قابل انتقال‌تر باشد. دکتر کوتزی گفت که داده‌های موجود اگرچه محدود است، اما نشان می‌دهد که علائم در بیماران Omicron، حتی در بیماران بستری، خفیف‌تر است، سریع‌تر بهبود می‌یابند و هیچ موردی از کووید طولانی مدت در این بیماران مشاهده نشده است.


اتحادیه اروپا تعداد موارد

بنابراین، وی خاطرنشان کرد که قبل از اعمال ممنوعیت‌های سفر و سایر محدودیت‌های سخت، منطقی است که دولت‌ها در داخل اقداماتی را انجام دهند: برای واکسینه کردن افراد بیشتری، اطمینان از پوشیدن ماسک، اجتناب از مکان‌های شلوغ و حفظ فاصله اجتماعی.

گفتن اینکه آفریقای جنوبی “همچنان در همان سطح محدودیت هاستوی تاکید کرد کهما نیازی به محدودیت های شدیدتر نمی بینیم

ویروس همه جا هست شاید به نوعی باید یاد بگیریم که چگونه با این موضوع زندگی کنیم،” او گفت.

پیش از این، در مقاله‌ای برای دیلی میل، دکتر کوتزی در انتقاد از آنچه که او می‌خواند، صریح‌تر بود.واکنش های تند زانوبه خبر کشف نوع جدید کووید. بریتانیا یکی از اولین کشورهایی بود که پس از اعلام این خبر، سفر از آفریقای جنوبی را ممنوع کرد.

در واقع، من از چنین واکنش های زانویی ناامید هستم. آنها هیچ ارتباطی با آنچه ما در جراحی ها در آفریقای جنوبی می بینیم، ندارند، جایی که مردم به ندرت حتی درباره Omicron بحث می کنند. همانطور که یکی از کاربران توییتر اظهار داشت: “کووید به یک روان رنجوری بریتانیا تبدیل شده است.‘” او نوشت.