مردی به دلیل تلاش برای فروش کووید-19 برای تزریق خود دستگیر شد – RT World News

مردی که مظنون به تلاش برای فروش به اصطلاح «کیت‌های کرونا» است، که مردم می‌توانند از آن برای آلوده کردن خود به کووید-19 استفاده کنند، توسط پلیس هلند بازداشت شد.

واحد مبارزه با کلاهبرداری وزارت دارایی هلند (FIOD) گفت، کیتی که او از طریق یک وب سایت اختصاصی ارائه کرد شامل لوله ای بود که ادعا می کرد حاوی مایع کووید-19 و آزمایش کرونا است.

«آیا می‌خواهید خودتان تصمیم بگیرید که چه زمانی به ویروس کرونا مبتلا شوید؟ با کیت کرونا می توانید این انتخاب را خودتان انجام دهید. تبلیغ موجود در وب سایت گفته شده است.

ادامه مطلب


اعتراض کووید به

به مشتریان بالقوه وعده داده شد که ویروس‌های تازه‌ای که بیش از سه ماه از عمرشان نمی‌گذشت، وجود داشته باشد “مطمئن باشید که آخرین جهش ها و انواع آن گنجانده شده است.”

این وب سایت گفت که خودآلوده شدن و غلبه بر ویروس راهی مطمئن برای دریافت گواهی بهبودی از ویروس بود که – درست مانند اثبات واکسیناسیون – امکان حضور در مکان های عمومی مختلف از جمله رستوران ها، کلوپ های شبانه، سینماها و موارد دیگر را فراهم می کند.

اشاره ای به این نشد که احتمال غلبه بر این بیماری نیز وجود دارد و در مورد بیش از 20000 نفری که از زمان شروع همه گیری در هلند جان خود را از دست داده اند به کووید-19 اشاره ای نکرد.

این مرد آماده بود ویروس را به قیمت 33.50 یورو (حدود 38 دلار) برای خریداران پست کند.

متهم روز جمعه توسط پلیس بازداشت و پس از بازجویی در همان روز آزاد شد. وب سایتش مسدود شد

FIOD گفت: تحقیقات بیشتر مشخص خواهد کرد که آیا او واقعاً قصد فروش ویروس را داشته یا صرفاً می‌خواسته از مردم پول کلاهبرداری کند. در حال حاضر این مرد به کلاهبرداری متهم است.

«هر کسی که خود را آلوده کند [with Covid-19] آگاهانه سلامت عمومی را به خطر می اندازد» واحد مبارزه با کلاهبرداری هشدار داد.