دو هلیکوپتر ارتش آمریکا در جریان پرواز آموزشی آلاسکا سقوط کردند

دو هلیکوپتر ارتش آمریکا در جریان پرواز آموزشی آلاسکا سقوط کردند

بالگردهای AH-64 آپاچی امروز در نزدیکی هیلی آلاسکا سقوط کردند.

لس آنجلس، ایالات متحده:

ارتش آمریکا اعلام کرد که دو هلیکوپتر تهاجمی ارتش آمریکا روز پنجشنبه در حین پرواز آموزشی در آلاسکا سقوط کردند که دومین حادثه مشابه در کمتر از یک ماه گذشته است.

بالگردهای AH-64 آپاچی “امروز در حوالی هیلی آلاسکا هنگام بازگشت از یک پرواز آموزشی سقوط کردند. امدادگران اولیه در محل هستند. حادثه در دست بررسی است و اطلاعات بیشتر در مورد این حادثه پس از در دسترس قرار گرفتن منتشر خواهد شد.” لشکر 11 هوابرد در بیانیه ای اعلام کرد.

هنوز وضعیت افراد درگیر در این تصادف مشخص نیست.

این حادثه به دنبال حادثه مشابهی در اواخر مارس رخ داد که در آن دو هلیکوپتر بلک هاوک ارتش ایالات متحده در حین پرواز آموزشی در کنتاکی سقوط کردند و همه 9 سرباز سرنشین آن کشته شدند.

در سال‌های اخیر چندین سقوط هواپیمای نظامی ایالات متحده رخ داده است، از جمله سقوط دیگری که شامل بلک هاوک بود که در طی یک پرواز آموزشی در آلاباما در ماه فوریه، دو سرباز گارد ملی تنسی را کشت.

به گفته بازرسان، چهار تفنگدار دریایی آمریکا در جریان تمرینات ناتو در نروژ سال گذشته زمانی که هواپیمای وی-22 بی اوسپری آنها احتمالاً پس از برخورد با کوه سقوط کرد، کشته شدند.

و دو خلبان نیروی دریایی ایالات متحده پس از سقوط جت T-45C Goshawk آنها در حین تمرین آموزشی در محله ای مسکونی در نزدیکی فورت ورث تگزاس در سال 2021 نجات یافتند. خلبانان قبل از سقوط هواپیما به بیرون پرتاب شدند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)