دونالد ترامپ، جو بایدن، رقیب «لغزنده» را به سخره گرفت و قول داد که او را در هم بکوبد

تماشا کنید: دونالد ترامپ جو بایدن رقیب خود را به باد تمسخر می گیرد و قول می دهد که او را در هم بکوبد

منچستر، ایالات متحده آمریکا:

آنجلا ویلکینسون که در یک بنر رنگارنگ مبارزات انتخاباتی پوشانده شده بود و مدالیون بزرگ «خدا، اسلحه و ترامپ» را به گردن داشت، در یک گردهمایی سیاسی اصرار داشت که قهرمانش جو بایدن را سال آینده از کاخ سفید برکنار خواهد کرد.

تنها دو روز پس از اینکه بایدن برای انتخاب مجدد خود در سال 2024 اقدام کرد، رقیب احتمالی جمهوری خواه او، دونالد ترامپ، پنجشنبه در نیوهمپشایر در رای گیری زودهنگام حاضر شد تا به حامیان انرژی بدهد و اعتماد آنها را تقویت کند که می تواند شغلی را که به دموکرات کهنه کار از دست داده بود، پس بگیرد.

بسیاری از جمله ویلکینسون، یک نماینده بیمه 48 ساله که چندین ساعت از شمال شرقی ایالت مین رانندگی کرد تا سخنرانی ترامپ را ببیند، در تظاهرات در سالن رقص هتل منچستر گفتند که از چشم انداز رویارویی دیگر بایدن و ترامپ لذت ببرند.

ویلکینسون خشمگین گفت: “یک مسابقه مجدد؟ حتی یک مسابقه برای شروع در سال 2020 وجود نداشت”، با اشاره به ادعاهای کاملاً رد شده مبنی بر تقلب در انتخابات که او و دیگران در این رویداد تکرار کردند.

ویلکینسون با پوزخندی که دستش را روی یک لگن قرار داده بود، گفت: “اما آن را بیاور.” “زیرا بایدن نابود خواهد شد. و مطمئناً ما هیچ دخالتی در انتخابات نخواهیم داشت” در سال 2024.

آن ماری اونیل، بومی نیوهمشیری با این موضوع موافقت کرد. دستیار پرستار 63 ساله که دارای مجوز است، گفت: “من بایدن را دوست ندارم” و “باید یک مسابقه مجدد برگزار شود.”

اونیل در پاسخ به این سوال که آیا او برای یک نبرد کبودی آماده است که می تواند تبلیغات انتخاباتی ترامپ را در سایه نگرانی های قانونی نشان دهد یا خیر، تکان نخورد: “من برای هر کاری حوصله دارم.”

“او یک مبارز است”

ترامپ در حالی وارد نیوهمپشایر شد که خبرهای بدی بر کمپین انتخاباتی او سنگینی می کرد.

این هفته یک نویسنده زن در دادگاه نیویورک شهادت داد که ترامپ در اواسط دهه 1990 به او تجاوز کرده است.

معاون او، مایک پنس، روز پنجشنبه در مقابل هیئت منصفه بزرگ حاضر شد که در مورد شورش سال 2001 کنگره آمریکا توسط حامیان ترامپ تحقیق می کرد.

و اوایل این ماه ترامپ در برابر قاضی حاضر شد تا با کیفرخواست‌های مربوط به پرداخت‌های خنثی‌ای که درست قبل از انتخابات 2016 به یک ستاره فیلم‌های پورن انجام داده بود، روبرو شود.

با این حال، پایگاه MAGA حاضر نشد با رگبار چالش های قانونی حواسش پرت شود.

اونیل گفت: “این او را به جلو هل می دهد، او یک مبارز است.” آنها از روز اول به دنبال ترامپ بودند.

و ترامپ به مخاطبان خود نیز به همان اندازه یادآوری کرد و یک سری از نارضایتی‌های قدیمی را بازگو کرد – انتخابات 2020 “تقلب” شد، دموکرات‌ها در حال “سلاح” کردن فرآیند احضاریه هستند، “سازمان جهانی فاسد” برای شکست دادن دوباره او همسو می‌شوند.

هواداران او به شدت تشویق می‌کردند، اما وقتی ترامپ که خودش ۷۶ ساله بود، رقیب ۸۰ ساله دموکرات‌اش را مسخره کرد و از یک مرد مسن گمشده یا در حال لغزش تقلید کرد و سپس قول داد: «جو بایدن را زیر پا می‌گذاریم».

این میلیاردر گستاخ همچنین در سخنرانی بیش از 90 دقیقه ای خود، بهترین نکات صحبت را بازگو کرد.

او از جمله گفت که او تنها نامزدی است که “از جنگ جهانی سوم جلوگیری خواهد کرد”، مهاجرت غیرقانونی ایالات متحده را به “محل تخلیه کل جهان” تبدیل کرده است، و اینکه ایالات متحده اکنون زیر نظر بایدن است. مدیریتی که توسط “افراد احمق” اداره می شود.

“مثل یک زامبی”

علیرغم پرداخت چشمگیر 787.5 میلیون دلار توسط فاکس نیوز متمایل به محافظه کار برای حل و فصل دعوی مبنی بر اینکه این شبکه عمداً ادعاهای دروغ ترامپ از جمله اتهامات تقلب در انتخابات را پخش کرده است، حامیان وی در منچستر اصرار داشتند که بسیاری از آنچه که از سوی منتقدان تئوری های توطئه تلقی می شد در واقع درست است.

مورین اندرسون، 43 ساله، از همسایگی ماساچوست، گفت: «من باور نمی کنم که او در انتخابات شکست خورده باشد. “فکر می‌کنم او در یک شکست بزرگ برنده شد، می‌دانی؟”

یکی از حامیانش، یک آمریکایی ویتنامی در اواخر چهل سالگی که خود را تین تران معرفی کرد، کلاه گاوچرانی و کت و شلواری پوشیده بود که پشت آن با حروف طلایی نوشته شده بود: «اکنون دوباره ترامپ».

او ابراز نگرانی کرد که ترامپ با یک تیم فاسد دموکرات روبرو است که هر کاری انجام می دهد تا رهبر جمهوری خواهان را از کاخ سفید دور نگه دارد.

دوباره انتخابات را می دزدند! او در حالی که آهنگ “Nothing Compares 2 U” از Sinead O’Connor روی سیستم صوتی رالی پخش می شد، با صدای بلند گفت.

تران افزود: بایدن “مثل یک زامبی است، بنابراین به راحتی می توان او را در پشت صحنه کنترل کرد.”

در حالی که مایک اوسن و همسرش آن، هر دو 45 ساله و اهل کنتیکت، دیدگاه‌های کمتر رادیکال‌تری در مورد این رقابت ابراز کردند و پذیرفتند که ترامپ در سال 2020 شکست خورد، هر دو به چالش مجدد بایدن خوش‌بین بودند.

مایک اوسن گفت: «اگر بازی برگشتی برگزار شود، فکر می‌کنم ترامپ زمین را با او پاک می‌کند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)