18000 پوند شلوار کوچک فردی مرکوری خواننده ملکه به فروش رسید

18000 پوند شلوار کوچک فردی مرکوری خواننده ملکه به فروش رسید

این شورت چرمی توسط یک خریدار خارج از کشور ناشناس خریداری شده است.

شلوار ریز فردی مرکوری، خواننده و ترانه سرای بریتانیایی که در کنسرت بیرمنگام او در سال 1980 پوشیده بود، در یک حراجی در بریتانیا به قیمت 18000 پوند (1837658 روپیه) فروخته شد. فردی مرکوری به عنوان خواننده اصلی گروه راک کوئین به شهرت جهانی دست یافت. بی بی سی.

این رسانه همچنین بیان کرد که خواننده این لباس را در چندین برنامه به تن کرد و در سال 1992 توسط جکی گان، دبیر کلوپ هواداران کوئین، به آن اشاره شد که گفت آنها “چیز زیادی را به تخیل نگذاشتند.” مزایده امگا گفت که آنها توسط یک پیشنهاد دهنده خارج از کشور خریداری شده است.

طبق گفته خانه حراج، این جفت شورت چرمی دوخته شده متعلق به فردی مرکوری بوده و پوشیده شده است، که مهم‌ترین آن‌ها در هنگام اجرای دومین شب فروش‌رفته ملکه در مرکز نمایشگاهی بیرمنگام در 6 دسامبر 1980 روی صحنه بوده است. ملکه: همانطور که شروع شد توسط دبیر کلوپ طرفداران جکی گان و جیم جنکینز.

آنها می نویسند: “فردی تصمیم گرفت با لباس صحنه خود برای نوازندگی تماشاگران را شوکه کند: کوتاه ترین و تنگ ترین شورت چرمی مشکی که می توانست پیدا کند. آنها چیز زیادی را به تخیل نگذاشتند، اما هیچ کس شکایت نکرد… “

خانه حراج مستقر در نیوتن لو ویلوز گفت که این شورت در اصل توسط فروشنده در حراجی کوئین فن کلاب در ساوتپورت در سال 1993 خریداری شده است. این قرعه شامل اصل نامه امضا شده از اصالت منشی باشگاه هواداران جکی گان است.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری فرانسه، ساتبی روز چهارشنبه اعلام کرد بیش از 1500 مورد از مجموعه خصوصی فردی مرکوری، شامل لباس‌ها، اشیاء منحصربه‌فرد و اشعار پیش‌نویس دست‌نویس دیده نشده، اواخر امسال به حراج گذاشته می‌شود.

کلکسیون خواننده اصلی کوئین که در سه دهه پس از مرگش در خانه سابقش در غرب لندن دست نخورده باقی مانده است، از چهارم آگوست به مدت یک ماه در پایتخت بریتانیا به نمایش عمومی گذاشته خواهد شد.

پیش از آن، در ماه ژوئن، آثار برجسته این گروه به تور نیویورک، لس آنجلس، و هنگ کنگ و همچنین لندن خواهند رفت.

مجموعه وسیعی از اقلام، پوشاک، نقاشی، و اشیاء از زندگی روزمره مرکوری، در شش فروش لندن که انتظار می رود حداقل 7.5 میلیون دلار فروخته شود، زیر چکش قرار خواهند گرفت.

آنها توسط مری آستین، یکی از نزدیکترین دوستان این نماد فروخته می شوند، که از زمان مرگ او در سال 1991، در خانه سابقش، گاردن لج، در منطقه لوکس کنزینگتون لندن، از آنها مراقبت می کرد.

او در بیانیه‌ای که توسط ساتبیز منتشر شد، گفت: “من از این لذت و امتیاز زندگی در احاطه همه چیزهای شگفت انگیزی که فردی به دنبال آن بود و بسیار دوست داشت، داشتم.”

اما سال ها گذشت و زمان آن فرا رسیده است که تصمیم سختی را بگیرم تا این فصل بسیار خاص در زندگی ام را ببندم.

آستین که مرکوری را “یک مجموعه دار باورنکردنی و باهوش که به ما نشان داد در هر چیزی زیبایی، سرگرمی و گفتگو وجود دارد” می خواند، افزود که این روند “روح منحصر به فرد و زیبای او را جشن می گیرد”.