دو ببر سوماترا در حال انقراض در باغ وحش ایالات متحده متولد شدند، اولین بار از سال 1998

تماشا کنید: دو ببر سوماترا در حال انقراض در باغ وحش ایالات متحده متولد شدند، اولین بار از سال 1998

ببرهای سوماترا آخرین بار در سال 1998 در باغ وحش ممفیس به دنیا آمدند

در یک تولد مهم، باغ وحش ممفیس در ایالات متحده از تولد دو توله ببر سوماترایی در حال انقراض در اوایل این ماه استقبال کرد. باغ وحش گفت دری، ببر 7 ساله سوماترایی، توله ها را در 5 ماه مه به همراه پدر، ببری 4 ساله به نام گوستی، به دنیا آورد.

ما بسیار هیجان زده هستیم که تولد این دو توله ببر سوماترا را اعلام کنیم – گونه ای در خطر انقراض. کورتنی جانی، مدیر ارشد جانورشناسی، گفت: نماد ببر مترادف با غرور و اجتماع در ممفیس است و من شک ندارم که شهر در جشن این تولدهای مهم به ما خواهد پیوست.

باغ وحش ممفیس نیز ویدئویی از تولد را در حساب توییتر خود به اشتراک گذاشت. لحظه معجزه آسایی را تماشا کنید که دو ببر سوماترایی در معرض خطر انقراض در باغ وحش ممفیس متولد می شوند. او خود را به عنوان یک مادر فوق العاده و توجه به توله های جدیدش نشان می دهد.

اینجا را تماشا کنید:

تصاویری از ببرهای تازه متولد شده نیز در حساب کاربری فیسبوک باغ وحش به اشتراک گذاشته شد:

ببرهای سوماترا آخرین بار در سال 1998 در باغ وحش ممفیس به دنیا آمدند و مادر آن توله ها مادربزرگ دری است.

نگهبانان باغ وحش به دقت مراقب توله ها قبل از دریافت واکسن در شش هفتگی و نشان دادن زیستگاه در فضای باز و سه ماهگی آنها خواهند بود.

قابل ذکر است که ببرهای سوماترایی یکی از زیرگونه های ببرها هستند که به شدت در معرض انقراض هستند. صندوق جهانی حیات وحش تخمین می زند که کمتر از 400 ببر سوماترا در طبیعت باقی مانده است که منحصراً در جزیره سوماترا اندونزی زندگی می کنند. از دست دادن زیستگاه، شکار غیرقانونی و درگیری با انسان می تواند منجر به انقراض گوشتخواران شود.

زمانی، 9 زیرگونه ببر در این سیاره وجود داشت که این تعداد به دلیل از دست دادن زیستگاه و شکار غیرقانونی به 6 کاهش یافته است. ببر سوماترا به شدت نیاز به کمک دارد. باغ وحش ممفیس مفتخر است که در افزایش جمعیت ببرهای سوماترایی در باغ وحش ها در چنین نقطه محوری در داستان حفاظت از آنها نقش داشته باشد.» این باغ وحش در بیانیه ای اعلام کرد.

اوایل ماه فوریه، باغ وحشی در بریتانیا نیز از ورود توله ببرهای دوقلوی سوماترایی استقبال کرد و این تولد را “گامی مهم به جلو” نامید.