فروریختن ساختمان در شهر فرانسه – اخبار RT World

شهردار مارسی می‌گوید ممکن است مردم زیر آوار گیر کرده باشند، اما تلاش‌های نجات در اثر آتش‌سوزی با مشکل مواجه شده است.

شهردار بنوا پایان گفت که در پی ریزش یک ساختمان مسکونی چهار طبقه و ایجاد آتش سوزی بزرگ در شهر بندری مارسی، حداقل پنج نفر زخمی شدند. مردم محلی به رسانه ها گفتند که شنیده اند “انفجار بزرگ” یک شبه در منطقه

به گفته شهردار، ساختمانی در منطقه مرکزی که به خاطر بار و رستوران‌هایش معروف است، حدود ساعت 12:40 صبح روز یکشنبه به وقت محلی فروریخت.

پایان گفت که پنج نفر در دو ملک مجاور مجروح شدند که در این حادثه نیز آسیب دیدند. وی افزود که ساکنان از تعدادی از خانه های اطراف تخلیه شده اند.

هنوز مشخص نیست که هنگام فروریختن ساختمان چند نفر در داخل ساختمان بودند. ما باید برای داشتن قربانیان در این تراژدی وحشتناک آماده باشیم. شهردار گفت و افزود که ممکن است مردم زیر آوار گیر کرده باشند.

به گفته BFMTV، بیش از 100 آتش نشان برای مهار آتش مستقر شده اند، که به طور جدی تلاش های نجات را پیچیده می کند.


هفت کشته در انفجار گاز روسیه

“ما در حال تلاش برای سرعت بخشیدن به [operation] زیرا زمان مهم است، لیونل ماتیو، فرمانده آتش نشانان دریایی مارسی گفت، اما سگ های جستجوگر نمی توانند در چنین گرمایی کار کنند.

تحقیقات برای تعیین علت سقوط آغاز شده است. کریستوف میرمند، بخشدار منطقه ای به خبرگزاری فرانسه گفت که وجود دارد “ظن قوی” که این حادثه ناشی از نشت گاز بوده است.

ساختمان آسیب دیده در وضعیت خوبی بود و “هیچ کد خطر وجود نداشت” برای آن، وی خاطرنشان کرد.

یکی از ساکنان محلی به رسانه ها گفت که شنیده است “یک انفجار بزرگ” در حالی که دیگری اضافه کرد که “همه چیز لرزیدزمانی که ساختمان فروریخت.

ساختمان بزرگ دیگری در سال 2018 در مارسی فروریخت و دو خانه ویران شده در منطقه کارگری نوآیل ویران شد و هشت نفر را کشت.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: