دندان ماستودون در ساحل شهر ایالات متحده پیدا شد و به موزه تحویل داده شد

دندان ماستودون در ساحل شهر ایالات متحده پیدا شد و به موزه تحویل داده شد

این دندان یک فوتی در ساحل ریو دل مار پیدا شد.

یک دندان آسیاب بزرگ کشف شده توسط یک مسافر ساحلی در شهرستان سانتا کروز در ایالات متحده به یک موزه محلی تحویل داده شد. این دندان عظیم متعلق به عصر یخبندان متعلق به یک ماستودون، یکی از خویشاوندان ماقبل تاریخ فیل های امروزی است. به گزارش خبرگزاری محلی، این دندان یک فوتی در ساحل ریو دل مار در نزدیکی نهر آپتوس توسط یک توریست روز جمعه پیدا شد. KRON4. او از این شی عجیب عکس گرفت، آن را در ساحل رها کرد و تصاویر را در فیس بوک آپلود کرد تا بداند چیست.

این عکس بحثی را در شبکه های اجتماعی ایجاد کرد و چندین دیرینه شناس ادعا کردند که این یک دندان ماستودون است.

وین تامپسون، مشاور مجموعه های دیرینه شناسی موزه تاریخ طبیعی شهرستان سانتا کروز، به این نشریه گفت: “من عملاً به زمین خوردم. این یک دندان ماستودون بود، درست در همان منطقه ای که می دانیم ماستودون ها در شهرستان سانتا کروز زندگی می کردند.”

گزارش داد که مردم محلی و مسئولان موزه به ساحل رسیدند و سعی کردند دندان آسیاب را جابجا کنند اما یکی از افراد محلی قبلا آن را به خانه برده بود. KRON4.

به سرعت با مردم تماس گرفت تا آن را به موزه بازگردانند.

روز سه‌شنبه، جیم اسمیت یکی از ساکنان محلی پس از دیدن داستان دندان در اخبار با موزه تماس گرفت و گفت که آن را هنگام دویدن در ساحل پیدا کرده است.

لیز بروتون، مدیر تجربه بازدیدکنندگان در موزه، گفت: “او از شنیدن این که دندان ماستودون است بسیار هیجان زده بود و مشتاق بود آن را با موزه به اشتراک بگذارد.” نیویورک پست.

این دندان اکنون در موزه مورد مطالعه قرار می گیرد تا مسئولان آن را به عنوان نمایشگاهی برای بازدید عموم قرار دهند.