در موارد نادر، سگ بریتانیا اولین سگی است که برای اعتیاد به الکل درمان می شود

در موارد نادر، سگ بریتانیا اولین سگی است که برای اعتیاد به الکل درمان می شود

دامپزشکان گفتند که مشاهده سگی با ترک الکل برای آنها “اولین بار” بود.

سگی در پلیموث بریتانیا که به الکل وابسته شد، اولین سگ سگی شد که برای اعتیاد به الکل درمان شد. مطابق با نیوزویکصلیب لابرادور دو ساله به نام کوکو به الکل معتاد شد زیرا صاحبش عادت داشت قبل از خواب نوشیدنی خود را ترک کند.

پس از مرگ صاحبش، کوکو توسط دامپزشکان با سگ دیگری که به مشروب الکلی قلاب شده بود، پیدا شد و پس از اینکه از ترک الکل سگ رنج می برد، به انجمن حمایت از حیوانات Woodside برده شد. دامپزشکان گفتند که مشاهده سگی با ترک الکل برای آنها “اولین بار” بود.

متأسفانه سگ دیگر بعداً مرد، اما کوکو تحت درمان شدید قرار گرفت. سگ برای کمک به کاهش علائم ترک و کاهش خطر حملات بیشتر، چهار هفته را آرام بخش گذراند.

در یک پست فیس بوک، Woodside Animal Welfare Trust به دنبال خانه جدیدی برای کوکو بود و آنچه را که اتفاق افتاد را روایت کرد. “ترک الکل سگ ها، اولین مورد برای ما. می خواهیم شما را با جدیدترین عضو واحد مراقبت ویژه دانروامین، پسری دوست داشتنی به نام کوکو آشنا کنیم. کوکو بیش از یک ماه است که با ما بوده و از زمان ورود به مراقبت های ویژه نیاز داشته است. داستان او یک داستان غم انگیز است و نشان می دهد که بخش مراقبت ویژه ما چقدر حیاتی است.» در این پست آمده است.

پست را اینجا ببینید:

کوکو به شدت ناخوش بود و نیاز به مراقبت شبانه روزی داشت. مشخص شد که او از علائمی رنج می برد که همه به ترک الکل اشاره می کرد. او برای کمک به علائم ترک و کاهش خطر حملات بیشتر، چهار هفته آرام‌بخش گذراند.»

تراست افزود: “ما بسیار سپاسگزاریم که اکنون از خطر خارج شده ایم و کوکو تمام داروها را کنار گذاشته است و اکنون مانند یک سگ معمولی رفتار می کند. او هنوز برای فرزندخواندگی آماده نیست و در حالی که از نظر جسمی به نظر می رسد بهبود یافته است، اما از نظر روحی هنوز هم گاهی اوقات بسیار مضطرب است.»

در صفحه فرزندخواندگی، تراست گفت: «او به دنبال یک خانه با تجربه با کسی است که روال خوبی داشته باشد و زمان زیادی برای گذراندن با او داشته باشد. کوکو بسیار مهربان است و عاشق توپ بازی است. کوکو در حال حاضر با سگ ها در حال ارزیابی است. او نمی تواند با گربه ها زندگی کند اما برای کودکان بالای 10 سال مناسب است. کوکو باید در منطقه پلیموث اسکان داده شود تا بتوانیم پیشرفت‌های او را به‌روز نگه داریم.»

همانطور که درراه رفتن وگالکل برای سگ ها سمی است و حتی کمی ماءالشعیر می تواند باعث مسمومیت الکلی به خصوص در توله سگ های کوچک شود.