ماسک علامت توئیتر را تغییر می دهد – RT World News

ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر، به شوخی نام شرکت خود را تغییر داده است “نگاه کردن” و خودش به عنوان “هری بولز” در آخرین شوخی خود از زمان تصاحب پلت فرم رسانه های اجتماعی.

عکسی که هفته گذشته در توییتر منتشر شد ظاهراً نشان می‌دهد که شخصی روی علامت w در خارج از دفتر مرکزی شرکت در سانفرانسیسکو نوشته است. در حالی که برخی از کاربران توییتر تصور می کردند که تصویر فتوشاپ شده است، ماسک روز یکشنبه تأیید کرد که از آن زمان دستور داده است نامه را رنگ کنند و علامت را به خواندن تغییر داده است. “نگاه کردن.”

ماسک گفت که از آنجایی که قانون سانفرانسیسکو او را از حذف کامل نامه منع کرده است، او به سادگی آن را به همان رنگ پس زمینه علامت تغییر داده است. “مشکل حل شد!” او فریاد زد.

ظاهراً دومین مرد ثروتمند جهان با طنز توالت کارش تمام نشده بود و ماسک روز دوشنبه نام کاربری توییتر خود را به “هری بولز” بدون هیچ دلیل آشکاری به جز کنایه آشکار.

در عرض چند دقیقه از تغییر نام، کاربران توییتر متوجه شد که یک نفر ایجاد کرده بود “هری بولز” ارز رمزنگاری شده


مقامات روسی پیشنهاد لغو ممنوعیت توییتر را دارند

ماسک در اکتبر گذشته توییتر را به قیمت 44 میلیارد دلار خریداری کرد و بلافاصله تصمیم گرفت برخی از محدودیت های گفتاری نفرت انگیزتر این پلتفرم را لغو کند و در عین حال نیروی کار خود را به میزان سه چهارم کاهش دهد تا بتواند وضعیت مالی خود را اصلاح کند. در طول مسیر، میلیاردر حس شوخ طبعی خود را به مراحل دادرسی تزریق کرده است، اخیراً زمانی که او در ماه گذشته اعلام کرد که تمام سؤالات روزنامه نگاران به آدرس ایمیل مطبوعاتی توییتر یک ایموجی پوو به عنوان پاسخ خودکار دریافت می کند.

با این حال، تمایل ماسک به شوخی ظاهراً تبلیغ‌کنندگان را خاموش می‌کند. بر اساس گزارشی که هفته گذشته توسط منبع خبر آنلاین سمافور منتشر شد، برخی از مدیران ارشد بازاریابی آمریکا از حضور در کنار آنها عصبی هستند. “هری بولز” در یک کنفرانس تجاری در میامی اواخر این ماه.

طارق حسن، مدیر ارشد بازاریابی مک‌دونالدز، در یکی از ایمیل‌هایی که سمافور به آن اشاره کرد، ماسک را متهم کرد “تداوم نژادپرستی” با برداشتن محدودیت های گفتاری توییتر. هنگامی که مجله فوربس در روز پنجشنبه با توییتر برای اظهار نظر تماس گرفت، دریافت کرد “اموجی مدفوع” در پاسخ.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: