دختر نواز شریف، مریم نواز، عمران خان را مسخره می کند: گزارش

مردم چگونه خواهند ایستاد وقتی رهبر خود شغال است؟ مریم نواز گفت.

اسلام آباد:

مریم نواز، دختر نواز شریف و نواز مسلم لیگ پاکستان (PML-N) معاون رئیس جمهور پاکستان، عمران خان، رئیس تحریک انصاف پاکستان را به سخره گرفت و گفت که «بازی به پایان رسیده است»، پس از خروج اعضای ارشد حزب او، مستقر در پاکستان. Geo News گزارش داد.

Geo News یک کانال خبری پاکستانی است.

مریم نواز این سخنرانی را در وهاری پاکستان هنگام سخنرانی در کنوانسیون جوانان PML-N ایراد کرد. او در طول سخنرانی خود در مورد حوادث نهم ماه مه، روز دستگیری عمران خان صحبت کرد که موجب اعتراضات خشونت آمیز در سراسر پاکستان شد.

مریم نواز، در حالی که حزب عمران خان را به خاطر خروج دسته جمعی رهبران آن به تمسخر می گرفت، گفت که کسانی که از حزب خارج شده اند، سؤالاتی وجود دارد.

خروج رهبران تحریک انصاف پاکستان زمانی آغاز شد که نیروهای امنیتی پس از حملات به نهادهای ملکی و نظامی، از جمله مقر عمومی در راولپندی و خانه فرمانده سپاه لاهور (خانه جناح) سرکوبی را علیه این حزب آغاز کردند. ژئو نیوز.

بیش از 70 وکیل و رهبر این حزب راه خود را از تحریک انصاف پاکستان به دلیل دنباله روی 9 می جدا کردند.

مردم چگونه خواهند ایستاد وقتی رهبر خود شغال است؟ او گفت، در حالی که عمران خان، نخست وزیر سابق را که در آوریل سال گذشته با رای عدم اعتماد از سمت خود برکنار شد، به سخره گرفت.

«مردم شما فاش می‌کنند که عمران خان مغز متفکر نهم می است [incidents]او گفت، طبق گزارش Geo News.

معاون ارشد PML-N گفت که عمران خان مغز متفکر “تروریسم” 9 مه بود اما کارگران او با دادگاه ضد تروریسم روبرو هستند.

در همین حال، عمران خان خواستار مذاکره فوری با مقامات دولتی شد. روزنامه اکسپرس تریبون مستقر در پاکستان گزارش داد که این درحالی است که فشارها بر او در بحبوحه سرکوب دستیاران و حامیان ارشد او که منجر به دستگیری هزاران نفر و ترک حزبش شد، افزایش یافته است.