خودروی خارج از کنترل در تصادف وحشیانه در ایالات متحده تقریباً به افسر برخورد کرد

ویدئو: خودروی خارج از کنترل در تصادف وحشیانه در ایالات متحده نزدیک به افسر برخورد کرد

پزشکان افسر پلیس و راننده را به بیمارستان منتقل کردند.

ویدئویی از یک تصادف وحشتناک جاده ای در حین توقف معمول ترافیک توسط مقامات پلیس ایالات متحده در فضای مجازی منتشر شده است. این ویدئوی نگران‌کننده که روی دوربین داش‌کم پلیس در شهرستان فیرفکس، ویرجینیا گرفته شده است، نشان می‌دهد که یک خودروی خارج از کنترل در یک وسط می‌چرخد و با یک خودروی پارک شده برخورد می‌کند که یک افسر در حال انجام بازرسی ترافیکی است.

اداره پلیس این فیلم هولناک را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرد و جزئیات آن را در متن همراه با آن اعلام کرد.

ویدیو را اینجا ببینید:

“در اول ماه مه، حوالی ساعت 11:38 صبح، یک افسر گشت زنی با یک BMW 750 سری 2012 خاکستری در پارک وی جنوب فیرفکس کانتی قبل از خیابان برادوک در یک توقف معمولی بود. راننده 17 ساله یک BMW M3 سیاه رنگ 2018 در حال حرکت به سمت شمال در پارک وی فیرفکس کانتی با سرعت بالایی بود که کنترل خود را از دست داد. BMW چرخید و از میانه عبور کرد و به وسیله نقلیه اعضای جامعه و سپس خودروی افسر برخورد کرد. افسر مورد اصابت قرار گرفت و نزدیک بود کشته شود.” اداره پلیس گفت.

این مقام انتظامی گفت: راننده بزرگسال بی ام و سری 750 در ایست ترافیکی با جراحات جزئی به بیمارستان منتقل شد که خطر جانی نداشت و پس از آن از بیمارستان مرخص شد. این افسر جراحات جزئی دیده است. راننده جوان بی ام و M3 و دو سرنشین آن جراحات جزئی وارد کردند. این نوجوان به رانندگی بی احتیاطی متهم شد.

“خوشحالیم که این تصادف منجر به تراژدی نشد. این یادآوری مهمی است که زندگی می تواند در یک لحظه تغییر کند. این مسئولیت راننده است که ایمن رانندگی کند و ایمن برسد. والدین و سرپرستان باید از این ویدئو به عنوان فرصتی استفاده کنند. اداره پلیس گفت: با رانندگان نوجوان خود در مورد اینکه چگونه رفتار رانندگی آنها می تواند بر زندگی دیگران تأثیر بگذارد صحبت کنند.

ما به ایمنی ترافیک متعهد هستیم و به اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی و آموزش رانندگان در تلاش برای جلوگیری از تلفات بی‌معنای جانی که در تصادفات مرگبار قابل پیشگیری رخ می‌دهد، ادامه خواهیم داد.»

برای اخبار ترند بیشتر کلیک کنید