خط مشی عدم بزرگنمایی جی پی مورگان در حالی که شرکت های بزرگ کنفرانس سلامت را نادیده می گیرند آزمایش شد

خط مشی

جیمی دیمون فناوری‌هایی مانند زوم را برای ادامه تجارت در طول قرنطینه‌های موقت تحسین کرده است.

تعداد کمی از برجسته‌ترین رهبران شرکت‌های بزرگ در سال جاری به اندازه جیمی دیمون در تحمیل مجدد کارمندان اداری به روال‌های پیش از همه‌گیری پرشور بوده‌اند و استدلال می‌کنند که ارتش بانکداران او در JPMorgan & Chase & Co نمی‌توانند به خوبی روابط را در زوم حفظ کنند. .

اکنون، فلسفه شرکت او با دیدگاه‌های دیگر شرکت‌های برجسته از – از همه جا – صنعت بیوتکنولوژی در تضاد است.

تصمیم‌های شرکت‌های بیوتکنولوژی مدرنا و آمگن برای شرکت نکردن در کنفرانس مراقبت‌های بهداشتی جی‌پی مورگان که ماه آینده در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود، شروع به ایجاد سؤالاتی در مورد اینکه آیا بزرگترین بانک ایالات متحده می‌تواند برنامه‌ای برای ازسرگیری نشست سالانه شخصاً ادامه دهد، ایجاد می‌کند.

به گفته فردی با آگاهی مستقیم از وضعیت، JPMorgan اکنون در حال بررسی این است که آیا مسیر خود را تغییر دهد یا خیر. این رویداد که مدت‌ها به خاطر میهمانی‌های شلوغ و مهمانی‌های آخر شب شناخته می‌شد، آخرین بار به صورت آنلاین برگزار شد.

بسیاری از معامله‌گران، مدیران صنعت و سرمایه‌گذاران مشتاق فرصتی برای ملاقات و ایجاد زمینه برای تجارت آینده هستند – که دیمون گفته است انجام از راه دور بسیار دشوارتر است.

اما کارکنان JPMorgan همچنین تماس‌هایی را از اعضای نگران صنعت مراقبت‌های بهداشتی دریافت می‌کنند که آیا این رویداد می‌تواند طبق برنامه‌ریزی برگزار شود. و در میان افزایش موارد Covid-19 در ایالات متحده و تهدید عفونت های بیشتر ناشی از نوع omicron، برخی از شرکت ها به طور محتاطانه از JPMorgan برای دسترسی مجازی به ارائه های اصلی کنفرانس درخواست کرده اند، به گفته افراد مطلع از این گفتگوها. یک نفر گفت که بانک هنوز با تصمیم نهایی پاسخ نداده است.

روز سه‌شنبه، جان ماراگانور، مدیر اجرایی Alnylam Pharmaceuticals Inc. فشار بر همتایان خود و بانک را افزایش داد و در توییتر نوشت که کنفرانس “باید به صورت مجازی برگزار شود تا از یک رویداد فوق‌العاده پخش‌کننده و فاجعه روابط عمومی برای صنعت ما جلوگیری شود!” (او اشاره کرد که به هر حال قصد شرکت در آن را نداشت.)

کنفرانس سالانه رویداد شاخص بانک سرمایه گذاری برای صنعت مراقبت های بهداشتی است و خود دیمون معمولاً یک سخنرانی اصلی را انجام می دهد. سخنگوی شرکت از اظهار نظر خودداری کرد.

دیمون، 65 ساله، فناوری‌هایی مانند زوم را برای تداوم کسب و کار در طول قرنطینه‌های موقت تحسین کرده است، اما از دورنمای برگزاری همیشگی جلسات به این روش ابراز تاسف کرد. او کار از راه دور را برای کند کردن تصمیم‌گیری، خفه کردن خلاقیت، تغییر مدل شاگردی وال استریت و سخت‌تر کردن درخواست بازخورد صادقانه از مشتریان در مورد محصولات و خدمات، شکست داده است.

قابل ذکر است، او همچنین در مورد از دست دادن تجارت به رقبا ابراز نگرانی کرده است، در صورتی که بانکداران او شخصاً با مشتریان بالقوه ملاقات نکنند.

در اوایل سال جاری، دیمون و مدیر عامل شرکت گلدمن ساکس، دیوید سولومون، در صنعت مالی برای احضار کارمندان به آسمان‌خراش‌های منهتن رهبری کردند و به احیای رستوران‌ها و سایر مشاغلی که وابسته به لشکر بانکدارانی هستند که به شهر رفت و آمد می‌کنند، کمک کردند. تا ماه جولای، JPMorgan از کارکنان می‌خواست حداقل چند روز به دفاتر بیایند. برخی از کنفرانس های خود دنیای مالی – مانند کنفرانس جهانی موسسه میلکن در ماه اکتبر – نیز از سر گرفته شده است.

Moderna و Amgen با ارزش بازار به ترتیب 110 و 120 میلیارد دلار در بین بزرگترین شرکت‌های بیوتکنولوژی در ایالات متحده قرار دارند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)