خطوط هوایی کره جنوبی نشستن اضطراری را پس از باز شدن در هوا ممنوع کرد – RT World News

یک مسافر مرد پس از اینکه دریچه فرار اضطراری را قبل از فرود هواپیما باز کرد، دستگیر شد

شرکت هواپیمایی آسیانا کره جنوبی پس از اینکه مسافری قبل از فرود درب اضطراری را باز کرد و باعث وحشت در هواپیما و مجروح شدن 9 نفر شد، نشستن مشتریان خود را در کنار خروجی های اضطراری متوقف کرد.

از روز یکشنبه، این شرکت هواپیمایی به خبرگزاری فرانسه گفت که دیگر صندلی های اضطراری 31A و 26A را در ناوگان هواپیماهای ایرباس A321-200 خود ارائه نخواهد کرد. “به عنوان یک اقدام احتیاطی ایمنی، این اقدام حتی در صورت پر بودن پروازها اعمال خواهد شد.” آسیانا اعلام کرد.

این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که یکی از مسافران هواپیمای A321 خطوط هوایی آسیانا که عازم دایگو در کره جنوبی بود، دریچه اضطراری کنار صندلی خود را در حالی که هواپیما هنوز 200 متر بالاتر از سطح زمین بود، باز کرد.


مسافر در اواسط پرواز خروجی اضطراری ایرباس را باز کرد (ویدئو)

فیلم‌های ویدئویی از این حادثه نشان می‌دهد که مسافران به صندلی‌های خود چسبیده‌اند و باد به داخل کابین می‌آمد. پس از این حادثه 9 نوجوان با مشکلات تنفسی به بیمارستان منتقل شدند، اما هیچ یک آسیب جدی ندیدند.

مسافری که در را باز کرد در دایگو دستگیر و به نقض قوانین امنیت هوانوردی متهم شد. این مرد به پلیس گفت که به تازگی شغل خود را از دست داده از استرس رنج می برد و دریچه را باز کرد زیرا احساس خفگی می کرد و می خواست بلافاصله پس از فرود از کابین خارج شود. اگر مجرم شناخته شود با ده سال زندان مواجه است.

هنوز مشخص نیست که مسافر چگونه توانسته در را در حالی که هواپیما از زمین خارج شده بود باز کند. یکی از مقامات وزارت حمل و نقل کره جنوبی گفت که ممکن است به دلیل ارتفاع کم هواپیما در آن زمان امکان باز کردن در وجود داشته باشد، زیرا سطح فشار هوا در داخل کابین و خارج از آن یکسان بوده است.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: