خروج تاکر کارلسون از فاکس نیوز ارزش 507 میلیون دلاری را از بین می برد

خروج تاکر کارلسون از فاکس نیوز ارزش 507 میلیون دلاری را از بین می برد

تاکر کارلسون به طور ناگهانی شبکه ایالات متحده را ترک کرد

تاکر کارلسون، یکی از محبوب ترین مجریان فاکس نیوز، بیش از 500 میلیون دلار برای شرکت مادر ارزش داشت. حداقل این چیزی است که معاملات در سهام نشان می دهد.

سهام کلاس A شرکت فاکس روز دوشنبه تا 5.4 درصد سقوط کرد، پیش از کاهش زیان به 2.9 درصد، پس از اینکه شرکت اعلام کرد کارلسون با اثرگذاری فوری ترک کرده است. این خروج تنها چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که شبکه با پرداخت 787 میلیون دلار برای رسیدگی به دعوی افترا که توسط Dominion Voting Systems Inc.

j5ke9b8g

براندون نیسپل، تحلیلگر KeyBanc Capital Markets گفت: «فاکس کابل نیوز اکنون در حالت بازسازی است و احتمالاً بهبودی سهام به زمان نیاز دارد. با نزدیک شدن به تبلیغات در ماه مه، ما متعجبیم که فاکس قرار است چه چیزی به تبلیغ‌کنندگان بگوید و چگونه شکاف را از نظر برنامه‌نویسی و بیننده پر می‌کند.

طبق آخرین رتبه‌بندی‌های نیلسن، تاکر کارلسون امشب با رتبه‌بندی برتر تلویزیون کابلی، بدون در نظر گرفتن ورزش، با تماشاگران شبانه که گاه از 3.7 میلیون بیننده فراتر می‌رفت. نیسپل گفت که گفته شد، این کانال احتمالاً پس از معرفی میزبان جایگزین، اکثریت بینندگان کلی خود را دوباره به دست خواهد آورد.

با گسترش گمانه زنی ها در مورد محل فرود بعدی کارلسون، سرمایه گذاران سهام رامبل، شبکه ویدئویی محافظه کار تحت حمایت پیتر تیل، و Digital World Acquisition Corp.، شرکت خرید ویژه که با ترامپ مدیا ادغام می شود، خریدند. هر دو سهام کاهش یافتند و سهام رامبل 6 درصد رشد کرد در حالی که دنیای دیجیتال 2.9 درصد رشد کرد.

متیو تاتل، مدیر عامل و مدیر عامل شرکت تاتل کپیتال منیجر، که سهام رامبل را خرید، گفت: خروج کارلسون “قطعا اثری بر فاکس خواهد گذاشت.”