خانواده سلطنتی بریتانیا جواهراتی را که قرار است در مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز استفاده شود، فاش کردند

خانواده سلطنتی بریتانیا جواهراتی را که قرار است در مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز استفاده شود، آشکار کردند

پادشاه جدید بریتانیا در صبح روز 6 می تاج گذاری می کند

خانواده سلطنتی بریتانیا روز دوشنبه فهرستی از رگالیاها را که قرار است در مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز سوم در ماه آینده مورد استفاده قرار گیرد، فاش کردند. حاکم جدید بریتانیا در کنار همسرش، کامیلا، در مراسم مذهبی در کلیسای وست مینستر که صبح روز 6 می برگزار می شود، تاج گذاری می کند.

قابل ذکر است که تاجگذاری رگالیا اشیای مقدس و سکولار هستند که نماد خدمات و مسئولیت های پادشاه هستند. خانواده سلطنتی در پستی در اینستاگرام، فهرستی از جواهرات و اقلام نمادینی را که در مراسم تاج گذاری به نمایش گذاشته می شود، به اشتراک گذاشت.

”جواهرات تاج گرانبهاترین گنجینه ملت هستند. در قلب مجموعه جواهرات تاج تخت سلطنتی قرار دارد: اشیای مقدسی که در مراسم تاج گذاری استفاده می شود. این اشیاء منحصر به فرد نشان دهنده اختیارات و مسئولیت های پادشاه است. در این پست آمده است که رگالیا برای صدها سال نقش اصلی را در خدمات تاج گذاری ایفا کرده است و مطابق با سنت، در 6 مه در کلیسای وست مینستر در سرویس تاج گذاری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

تصاویر را اینجا ببینید:

از تاج‌ها و شمشیرها گرفته تا عصا و گوی‌ها، در اینجا چیزهایی هستند که در طول تاج‌گذاری به نمایش در می‌آیند:

تاج سنت ادروارد: تاج طلایی یکپارچه که با سنگ های قیمتی ست شده و با ارمینه لبه دار شده است، در لحظه تاج گذاری بر سر پادشاه گذاشته می شود. این تاج برای پادشاه چارلز دوم در سال 1661 ساخته شد، به عنوان جایگزینی برای تاج قرون وسطایی که در سال 1649 ذوب شده بود.

تاج ملکه مریم: تاج توسط The Queen Consort برای تاجگذاری انتخاب شده است و اولین مورد در دوران مدرن است که یک تاج موجود برای تاجگذاری همسر استفاده می شود. قبل از تاج گذاری، تغییرات و اضافات جزئی در تاج ملکه مری انجام می شود، مانند گنجاندن الماس های کولینان III، IV و V که سال ها بخشی از مجموعه جواهرات شخصی ملکه الیزابت دوم بودند.

تاج دولتی امپراتوری: این تاجی است که پادشاه در پایان مراسم تاج گذاری با تاج ادوارد رد و بدل می کند. تاج دولتی امپراتوری همچنین در مناسبت های تشریفاتی مانند افتتاحیه ایالتی پارلمان استفاده می شود.

قاشق تاج گذاری: این قدیمی ترین شیء مورد استفاده در تاجگذاری است که برای مسح فرمانروا با روغن مقدس، مقدس ترین قسمت مراسم استفاده می شود.

آمپول، گوی فرمانروا، عصای فرمانروا با صلیب، و عصای فرمانروا با کبوتر، موارد دیگری هستند که در مراسم تاجگذاری به نمایش در خواهند آمد.

پیش از این، خانواده سلطنتی بریتانیا یک ایموجی جدید توییتر را بر اساس تاج سلطنتی که پادشاه در مراسم مهم بر سر خواهد گذاشت، فاش کرد. آخر هفته سه روزه همچنین دارای یک کنسرت پر ستاره، “ناهار بزرگ” در سراسر کشور و طرح های داوطلبانه، و همچنین راهپیمایی های سنتی سلطنتی مرتبط با تاج گذاری خواهد بود.