حداقل 18000 گاو پس از انفجار هولناک، آتش سوزی در تگزاس کشته شدند

حداقل 18000 راس گاو پس از انفجار

هنوز علت انفجار و آتش سوزی مشخص نشده است.

هیوستون، ایالات متحده:

مقامات روز پنجشنبه اعلام کردند انفجار و آتش سوزی “هولناک” در یک مزرعه لبنی در جنوب ایالت تگزاس آمریکا حدود 18000 راس گاو را کشت و یک کارگر کشاورزی را زخمی کرد.

سید میلر، کمیسر کشاورزی تگزاس در بیانیه ای گفت: “این مرگبارترین آتش سوزی در انبار گاوها در تاریخ تگزاس بود و تحقیقات و پاکسازی ممکن است مدتی طول بکشد.”

انفجار و آتش سوزی دوشنبه شب در مزارع لبنیات Southfork در نزدیکی شهر دیمیت در تگزاس پانهندل رخ داد.

اداره کلانتری شهرستان کاسترو در فیس بوک اعلام کرد، آتش نشانان و پلیس به محل حادثه شتافتند و “مشخص شدند که یک نفر در داخل آن گیر افتاده است.” این فرد نجات یافت و به بیمارستانی در لوبوک منتقل شد.

میلر که آن را یک “رویداد وحشتناک” توصیف کرد، گفت که علت انفجار و آتش‌سوزی بلافاصله مشخص نیست.

او گفت: «هنگامی که علت و حقایق مربوط به این فاجعه را بدانیم، مطمئن خواهیم شد که عموم مردم به طور کامل در جریان هستند – بنابراین می توان از تراژدی هایی مانند این در آینده جلوگیری کرد.

سال ریورا، کلانتر شهرستان کاسترو به شعبه CBS در آماریلو گفت که سیستم حذف کود از انبارها ممکن است “بیش از حد گرم” شده باشد.

او گفت که ممکن است متان “اشتعال یافته و سپس با انفجار و آتش سوزی” گسترش یافته باشد، و افزود که یک کاوشگر باید علت دقیق آن را مشخص کند.

موسسه رفاه حیوانات، یکی از قدیمی‌ترین موسسات خیریه حمایت از حیوانات در ایالات متحده، با اشاره به فاجعه تگزاس، در توییتی نوشت: مزارع باید با اتخاذ تدابیر ایمنی آتش‌سوزی بیشتر برای محافظت از حیوانات تلاش کنند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)