جو بایدن نئرا تاندن هندی-آمریکایی را به عنوان مشاور سیاست داخلی خود منصوب کرد

جو بایدن نئرا تاندن هندی-آمریکایی را به عنوان مشاور سیاست داخلی خود منصوب کرد

Neera Tanden در حال حاضر به عنوان مشاور ارشد رئیس جمهور بایدن و وزیر کارکنان خدمت می کند.

واشنگتن:

جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده روز جمعه، نئرا تاندن هندی-آمریکایی را به عنوان مشاور سیاست داخلی خود انتخاب کرد تا به او در تدوین و اجرای برنامه سیاست داخلی خود کمک کند.

پرزیدنت بایدن گفت: «خوشحالم که اعلام کنم نئرا تاندن به پیشبرد تدوین و اجرای سیاست داخلی من، از تحرک اقتصادی و برابری نژادی گرفته تا مراقبت های بهداشتی، مهاجرت و آموزش ادامه خواهد داد.

نیرا تاندن جایگزین سوزان رایس به عنوان مشاور سیاست داخلی بایدن شد.

پرزیدنت بایدن گفت: «تاندن اولین آسیایی-آمریکایی خواهد بود که هر یک از سه شورای سیاستگذاری مهم کاخ سفید را در تاریخ رهبری می کند.

“نیرا به عنوان مشاور ارشد و منشی کارکنان، بر فرآیندهای تصمیم گیری در تیم های داخلی، اقتصادی و امنیت ملی من نظارت داشت. او 25 سال تجربه در سیاست گذاری عمومی دارد، به سه رئیس جمهور خدمت کرده است و یکی از بزرگترین اتاق های فکر کشور را رهبری می کند. رئیس جمهور بایدن گفت: نزدیک به یک دهه.

او یکی از معماران کلیدی قانون مراقبت مقرون به صرفه بود و به اجرای سیاست‌های کلیدی داخلی کمک کرد که بخشی از دستور کار من بود، از جمله یارانه‌های انرژی پاک و اصلاحات معقول اسلحه. نیرا در حالی که بزرگ می‌شد، بر برخی از برنامه‌های حیاتی که نظارت خواهد کرد تکیه کرد. مشاور سیاست داخلی، و من می دانم که این بینش ها به خوبی به دولت من و مردم آمریکا خدمت خواهد کرد. من مشتاقانه منتظر ادامه همکاری نزدیک با نیرا در نقش جدیدش هستم.”

Neera Tanden در حال حاضر به عنوان مشاور ارشد رئیس جمهور بایدن و وزیر کارکنان خدمت می کند.

او در هر دو دولت اوباما و کلینتون و همچنین در کمپین های ریاست جمهوری و اتاق های فکر خدمت کرد. اخیراً، او رئیس و مدیر عامل مرکز پیشرفت آمریکا و مرکز صندوق اقدام پیشرفت آمریکا بود.

تاندن قبلا به عنوان مشاور ارشد اصلاحات بهداشتی در وزارت بهداشت و خدمات انسانی خدمت می کرد و در تیم اصلاحات بهداشتی پرزیدنت اوباما در کاخ سفید کار می کرد.

پیش از آن، او مدیر سیاست داخلی کمپین ریاست جمهوری اوباما و بایدن بود و به عنوان مدیر سیاست گذاری برای کمپین ریاست جمهوری هیلاری کلینتون خدمت می کرد. تاندن به عنوان مشاور ارشد صدراعظم مدارس شهر نیویورک و همچنین معاون مدیر سیاست داخلی در کاخ سفید کلینتون و مشاور ارشد سیاست بانوی اول بود.

او مدرک لیسانس خود را از دانشگاه UCLA و مدرک دکتری خود را از دانشکده حقوق ییل دریافت کرد.

رئیس جمهور همچنین اعلام کرد که استفانی فلدمن به عنوان دستیار رئیس جمهور و منشی ستاد خدمت خواهد کرد. علاوه بر این، زین صدیق به معاونت اصلی شورای سیاست گذاری داخلی ارتقا خواهد یافت.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)