جو بایدن در شام خبرنگاران کاخ سفید کباب شود

جو بایدن در شام خبرنگاران کاخ سفید کباب شود

جو بایدن موقعیت خودش را پیدا می کند و فرصتی برای نشان دادن اینکه می تواند گرما را تحمل کند.

واشنگتن:

نخبگان سیاسی و رسانه ای واشنگتن آتش بس سالانه – چند ساعته – را شنبه در ضیافت شام انجمن خبرنگاران کاخ سفید، جایی که جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن، خود را مورد شوخی قرار می دهد و با شوخی های خود پاسخ می دهد، رعایت می کنند.

این مراسم نقطه عطفی در تقویم اجتماعی پایتخت ایالات متحده است و بار دیگر در همان هتل هیلتون برگزار می شود که رونالد ریگان در سال 1981 هنگام خروج از سخنرانی در اتحادیه های کارگری توسط جان هینکلی جونیور مورد اصابت گلوله قرار گرفت و نزدیک بود کشته شود.

موسسه شام ​​شروع به پژمرده شدن کرده بود – ابتدا توسط دونالد ترامپ تحریم شد، سپس به طور کلی به دلیل کووید-19 تعطیل شد.

حتی در سال گذشته، آزمایش‌های سخت کووید، استفاده مکرر از ماسک‌ها و دور نگه‌داشتن بسیاری از مهمانان منجر به یک موضوع نسبتاً کم‌کلید شد.

تامارا کیت، رئیس انجمن خبرنگاران کاخ سفید، گفت که رویداد روز شنبه “به طور کامل فروخته شده است.”

کیت، خبرنگار رادیو NPR، گفت که صدها نفر پس از تمام شدن بلیط ها رانده شده اند.

او به The Hill گفت: “این بعد از کووید است. مردم سال گذشته از رفتن به یک سالن رقص با 2600 نفر در آن بسیار عصبی بودند، و امسال، آنها برای رسیدن به آنجا از روی یکدیگر بالا می روند.”

در میان این مهمانان اضافی، کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور است که در همان هفته‌ای که آنها نامزدی مجدد خود را برای انتخاب مجدد در سال 2024 اعلام کردند، به بایدن 80 ساله روی صحنه می‌پیوندد.

حضور رئیس‌جمهور و معاون رئیس‌جمهور، سنتی را که آخرین بار در سال 2016 رعایت شده بود، بازسازی می‌کند، آخرین شام قبل از ورود ترامپ به کاخ سفید.

چهره‌های هالیوود، سیاستمداران واشنگتن از هر قشری و نمایندگان هر سازمان رسانه‌ای که بتوان تصور کرد، در روز شنبه شلوغ خواهند شد.

مانند سال های گذشته، یک کمدین مطرح این بار روی وود جونیور، خبرنگار «دیلی شو» روی صحنه می رود.

– موضوع شوخی جدی –

این مناسبت به منظور جشن گرفتن متمم اول قانون اساسی است که آزادی بیان و مطبوعات آزاد را تضمین می کند. با این حال، جوک ها معمولا تیتر اخبار را به خود اختصاص می دهند.

وود، در صحبت با CBS News، گفت که این دو جنبه متقابلاً تقویت می شوند.

او گفت: “من به عنوان یک شهروند این فرصت را دارم که به چهره مقامات منتخب نگاه کنم و بگویم “اینجاست که شما همه چیز را خراب می کنید” و افزود: “این باید خنده دار باشد.”

اگر نسخه‌های قبلی راهنما باشد، شوخی‌های زیادی متوجه بایدن می‌شود، اما همچنین با خبرنگارانی که او را پوشش می‌دهند. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که کمتر از نیمی از کشور دموکرات‌ها را تایید می‌کنند، در حالی که رسانه‌ها از بسیاری از کشور استقبال چندانی نمی‌کنند و اهداف آسان زیادی را ارائه می‌کنند.

وود همچنین به احتمال زیاد به اعضای کنگره حمله خواهد کرد و بدون شک، با توجه به چرخه جدید انتخابات، ترامپ و سایر جمهوری خواهان به نامزدی کاخ سفید چشم دوخته اند.

بایدن موقعیت خود را به دست خواهد آورد و فرصتی برای نشان دادن اینکه می تواند گرما را تحمل کند.

او ممکن است در روز جمعه تمرین می‌کرده باشد و علامت تجاری خود را نسبت به سن خود تحقیر کرده است – هرچند که پدر بیشتر شوخی می‌کند تا کرایه تلویزیونی تند شبانه.

بایدن با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور دوایت آیزنهاور در 65 سال پیش، در مراسم تجلیل از تیم فوتبال نیروی هوایی گفت: “من آنجا نبودم.”

پس از مکثی برای خنده، اضافه کرد: مهم نیست مطبوعات چه می گویند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)