جو بایدن: آجی بانگا به عنوان رئیس بانک جهانی یک “رهبر تحول آفرین” خواهد بود

جو بایدن: آجی بانگا به عنوان رئیس بانک جهانی یک

مقامات ارشد دولت بایدن از انتصاب آجی بانگا استقبال کردند (پرونده)

واشنگتن:

جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده پس از تایید این مقام ارشد تجاری هندی-آمریکایی به عنوان رئیس جدید بانک جهانی گفت که آجی بانگا یک “رهبر متحول” خواهد بود که تخصص، تجربه و نوآوری را به سمت رئیس بانک جهانی خواهد آورد. وام دهنده

مدیران اجرایی بانک جهانی روز چهارشنبه آجی بانگا را به عنوان چهاردهمین رئیس بانک برای یک دوره پنج ساله از تاریخ 2 ژوئن انتخاب کردند. او اولین هندی-آمریکایی بود که رئیس بانک مستقر در واشنگتن شد و جایگزین دیوید مالپاس خواهد شد. .

در ماه فوریه، پرزیدنت بایدن اعلام کرد که ایالات متحده آجی بانگا، 63 ساله را برای رهبری بانک جهانی معرفی خواهد کرد، زیرا او “به خوبی” برای رهبری این موسسه جهانی در “این برهه حساس از تاریخ” مجهز است. “آجی بانگا یک رهبر تحول آفرین خواهد بود که تخصص، تجربه و نوآوری را به سمت رئیس بانک جهانی می آورد. و همراه با رهبری بانک جهانی و سهامداران، او به هدایت موسسه در حین تکامل و گسترش آن برای رسیدگی به چالش های جهانی که مستقیماً می باشد کمک خواهد کرد. جو بایدن روز چهارشنبه گفت که بر ماموریت اصلی آن یعنی کاهش فقر – ​​از جمله تغییرات آب و هوا تأثیر بگذارد.

رئیس جمهور با تبریک به نامزد خود برای ریاست بعدی بانک جهانی گفت: «آجی همچنین در گرد هم آوردن بخش‌های دولتی و خصوصی، در کنار خیریه‌ها، برای ایجاد تغییرات اساسی در امور مالی توسعه که این لحظه نیاز دارد، نقش مهمی خواهد داشت». تصویب هیئت مدیره بانک

جانت یلن، وزیر خزانه داری، گفت آجی بانگا نقشی حیاتی در انجام یک تلاش حیاتی برای تکامل بانک جهانی و سایر بانک های توسعه چندجانبه ایفا خواهد کرد تا کار خود را بر روی چالش های جهانی مانند تغییرات آب و هوا به گونه ای دوبرابر کنند که پیشرفت در اولویت های توسعه ملی را تسریع کند.

“سابقه او در ایجاد مشارکت بین بخش دولتی، بخش خصوصی و غیر انتفاعی به طور منحصر به فردی او را برای کمک به بسیج سرمایه خصوصی و فشار برای اصلاحات مورد نیاز برای برآورده کردن جاه‌طلبی‌های مشترکمان تجهیز می‌کند. در انجام این کار، بانک جهانی می‌تواند به عنوان یک سازمان عمل کند. او گفت: با تنظیم دستور کار درست و تسریع اقدامات از سراسر طیف، نیروی چندبرابر را برای همیشه تقویت کنید.

پس از نامزد شدن او برای این سمت، آجی بانگا که قبل از پیوستن به مسترکارت در نستله و سیتی گروپ کار می کرد، چند ماه گذشته را به سفر به سراسر جهان از جمله هند گذراند و با دولت هایی از پایگاه سهامداران متنوع بانک جهانی و سهامداران هر دو دیدار کرد. بخش خصوصی و بشردوستانه

نیرمالا سیتارامان، وزیر دارایی هند نیز انتصاب آجی بانگا را تبریک گفت.

او روز پنجشنبه در توییتی نوشت: «آجی بانگا به خاطر انتخاب شدن به عنوان رئیس بانک جهانی @ صمیمانه تبریک می گویم.

وزیر امور خارجه از اینچئون، کره جنوبی، جایی که در نشست سالانه بانک توسعه آسیایی شرکت می کند، در توییتر خود نوشت: «اطمینان دارم که تجربه گسترده خود را در دنیای شرکت ها برای تحقق اهداف بانک به ارمغان می آورید.

در همین حال، مقامات ارشد دولت بایدن از انتصاب آجی بانگا استقبال کرده اند.

“رای امروز نشان دهنده این است که او با تایید قاطع سهامداران حمایت گسترده ای را از سراسر آن پایگاه سهامداران به دست آورده است. خود آجی یک رهبر تجاری با چندین دهه تجربه است که در رهبری سازمان های بزرگ جهانی در ایجاد مشارکت های دولتی و خصوصی برای رسیدگی به شمول مالی و تغییرات آب و هوایی فعالیت می کند.” یک مقام ارشد دولت به خبرنگاران گفت.

ما مطمئن هستیم که آجی نقشی کلیدی در هدایت بانک جهانی ایفا می‌کند تا خود را برای مقابله با چالش‌های جهانی مانند تغییرات آب‌وهوایی، بیماری‌های همه‌گیر، درگیری‌های شکنندگی یا به طور موثر در مقیاس بزرگ‌تر ایفا کند و با انجام این کار به تحقق چشم‌انداز رئیس‌جمهور کمک خواهد کرد. و اولویت‌هایی که دقیقاً حول این اهداف قرار می‌گیرند.»

“در حالی که بانک جهانی به ایفای نقش کلیدی در بهبود زندگی مردم در سراسر جهان ادامه خواهد داد. من به تنهایی نمی توانم این کار را انجام دهم، و سابقه آجی در ایجاد مشارکت بین بخش دولتی و بخش خصوصی و غیرانتفاعی است. این مقام گفت که به طور منحصر به فردی برای کمک به بسیج سرمایه خصوصی و فشار برای اصلاحات مورد نیاز برای برآورده کردن جاه طلبی مشترک ما مجهز شده است.

یکی دیگر از مقامات ارشد گفت که انتصاب آجی بانگا روز بسیار خوبی برای بانک جهانی بود.

و این روز واقعاً خوبی برای کشورها و افرادی است که به دنبال شراکت با بانک جهانی هستند، به ویژه در زمان بسیار دشواری برای کشورهای نوظهور و در حال توسعه. و دستور کار تکاملی گریه‌انگیز که می‌تواند آن را به خوبی توصیف کند.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)