جوک زونفریلو، داور مسترشف استرالیا و سرآشپز برنده جایزه در 46 سالگی درگذشت.

جوک زونفریلو، داور مسترشف استرالیا و سرآشپز برنده جایزه در 46 سالگی درگذشت.

از جوک زونفریلو همسر و چهار فرزندش به یادگار مانده است.

جوک زونفریلو، سرآشپز برنده جایزه و داور مسترشف استرالیا، در سن 46 سالگی درگذشت. خانواده آقای زونفریلو روز دوشنبه درگذشت او را تایید کردند و او را “شوهر، پدر، برادر، پسر و دوست بی بدیل ما” نامیدند. همانطور که در روزنامه گاردین. هیچ دلیلی برای مرگ ذکر نشده است، اما پلیس ویکتوریا گفته است که به عنوان مشکوک برخورد نمی شود. پلیس همچنین گفت که گزارشی در مورد مرگ آقای زونفریلو توسط پزشکی قانونی تهیه خواهد شد.

شبکه 10 تایید کرد که فصل جدید مسترشف استرالیا پس از مرگ آقای زونفریلو لغو شد. روزنامه گاردین.

خانواده سرآشپز در بیانیه‌ای اعلام کردند: «با قلب‌هایی کاملاً درهم شکسته و بدون اینکه بدانیم چگونه می‌توانیم بدون او زندگی کنیم، از اینکه جوک دیروز درگذشت، ناراحتیم.»

کلمات زیادی می توانند او را توصیف کنند، داستان های زیادی می توان گفت، اما در این زمان ما آنقدر غرق شده ایم که نمی توانیم آنها را در قالب کلمات بیان کنیم. این اسکاتلندی مغرور را وقتی ویسکی بعدی خود را می خورید در قلب خود نگه دارید.”

از آقای زونفریلو همسر و چهار فرزندش به یادگار مانده است.

این بی بی سی او گفت که در سال 1976 در گلاسکو به دنیا آمد و در سن 12 سالگی کار در آشپزخانه را آغاز کرد. وقتی 15 ساله شد، آقای زونفریلو به استراحتگاه مجلل اسکاتلند، هتل ترنبری پیوست و جوانترین شاگرد تاریخ آن شد.

دو سال بعد، او شروع به کار برای سرآشپز بریتانیایی ستاره دار میشلن، مارکو پیر وایت کرد.

با رشد حرفه‌ای‌اش، آقای زونفریلو به هروئین معتاد شد، چیزی که در سال 2021 در خاطراتش نوشت. آخرین شات. زندگی او پس از نقل مکان به استرالیا در دهه 1990 تغییر کرد، جایی که آقای زونفریلو چندین رستوران، از جمله موفق ترین غذاخوری خود Orana را در سال 2013 افتتاح کرد.