یک روز پس از اخراج بیش از 1000 نفر به کارکنان Lyft گفته شد که به دفتر بازگردند.

یک روز پس از اخراج بیش از 1000 نفر به کارکنان Lyft گفته شد که به دفتر بازگردند.

مدیرعامل دیوید ریشر از کارگران باقی مانده خواسته است که به دفتر بازگردند

یک روز پس از اینکه شرکت محبوب سواری لیفت بیش از 1000 کارمند یا 26 درصد از نیروی کار خود را اخراج کرد، مدیر عامل جدید دیوید ریشر از کارگران باقی مانده خواست تا به دفتر بازگردند. ثروت گزارش شده است. روز جمعه، آقای ریشر که در 17 آوریل به شرکت ملحق شد، در جلسه ای به کارمندان گفت که باید حداقل سه روز در هفته به دفتر بازگردند.

نیویورک تایمز گزارش داد که کارمندان باید در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه به دفتر بیایند و سه شنبه ها توصیه می شود که از روز کارگر شروع می شود.

”وقتی شما رو در رو هستید، چیزها سریعتر حرکت می کنند. آقای ریشر گفت، یک احساس رضایت واقعی از کار کردن با یکدیگر در یک تخته سفید برای یک مشکل به وجود می آید. وی افزود که کار از راه دور در صنعت فناوری هزینه داشته و منجر به انزوا و فرسایش فرهنگ شده است.

با این حال، تنها سال گذشته بود که این شرکت به «محل کار کاملاً منعطف» خود افتخار کرد. این شرکت در یک پست وبلاگی اعلام کرد که «اعضای تیم موجود اکنون انتخاب خواهند کرد که کجا زندگی کنند و کجا کار کنند. ”

کارمندان لیفت می توانند در دفتر، خانه یا هر ترکیبی از این دو کار کنند. ما همچنین به یک تجربه اداری خارق‌العاده اعتقاد داریم و از آن حمایت می‌کنیم که افراد را عمداً و ارگانیک، بدون روزهای مشخص یا تعهدات دور هم جمع می‌کند.»

قابل ذکر است، Lyft در ماه مارس اعلام کرد که آقای ریشر، یکی از مدیران سابق آمازون و مایکروسافت که در هیئت مدیره Lyft خدمت می کرد، مسئولیت جان زیمر و لوگان گرین، بنیانگذاران شرکت را بر عهده خواهد گرفت. یک هفته پس از تصدی خود، او اعلام کرد که تعداد قابل توجهی از کارمندان خود را اخراج خواهد کرد.

او گفت: “من تایید می‌کنم که اندازه تیم را به‌عنوان بخشی از بازسازی به طور قابل توجهی کاهش می‌دهیم تا بر پاسخگویی بهتر به نیازهای سوارکاران و رانندگان تمرکز کنیم.”

طبق گزارش رویترز، Lyft همچنین بیش از 250 موقعیت باز را حذف خواهد کرد و حدود 41 تا 47 میلیون دلار هزینه های مربوط به اخراج و مزایای کارکنان را در سه ماهه دوم متحمل خواهد شد.

لیفت گفت که پول پس انداز شده از کاهش مشاغل برای حمایت از “بهبود سطح خدمات” برای سواران و رانندگان استفاده خواهد شد و قول داد جزئیات بیشتری را در فراخوان درآمد سه ماهه اول خود در 4 می ارائه کند. این دور دوم کاهش مشاغل توسط Lyft که با رقیب بزرگتر اوبر رقابت دارد.

این شرکت قبلاً در ماه نوامبر تعداد کارمندان خود را کاهش داد و 700 شغل یا حدود 13 درصد از نیروی کار را کاهش داد.