جولیانی اسرار تقلب در رای نیویورک را فاش می کند – RT World News

شهردار سابق نیویورک به «ترفند کثیفی» که برای جلوگیری از رأی دادن غیرشهروندان در انتخابات سال 1993 خود استفاده کرد، به خود می بالید.

رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک، در طول مبارزات انتخاباتی خود در سال 1993، مهاجران غیرقانونی را از محل های رای گیری دور نگه داشته است و از نظر فنی و قانونی توضیح داده است.کثیفترفند سرکوب رأی‌دهندگان به حامیان ترامپ در پخش برنامه زنده شهردار آمریکا در یوتیوب او.

آنها از ایست هارلم که همگی اسپانیایی تبار است گذشتند و کارتهای کوچکی دادند و کارت نوشت: اگر برای رای دادن آمدید، مطمئن شوید که کارت سبز خود را دارید زیرا [Immigration and Naturalization Services] در حال جمع آوری افراد غیرقانونی هستند. بنابراین آنها آن را در سراسر اسپانیایی ها پخش کردند [area]” وکیل جمهوری خواه توضیح داد.

مهاجران غیرقانونی ظاهراً در خانه ماندند و نمی خواستند توسط مقامات مهاجرت دستگیر شوند و جولیانی دیوید دینکینز را با 53000 رأی شکست داد. “و این راهی است که ما رای اسپانیایی ها را پایین نگه داشتیم!” او فریاد زد. او با درخواست فرماندار آریزونا، کری لیک، توضیح داد که منظورش بوده است “رای غیرقانونی اسپانیایی ها.”


فاکس نیوز پول هنگفتی برای حل و فصل پرونده تقلب در انتخابات انجام می دهد

تاکتیک کمپین بدبینانه شهردار توجه جانت رنو، دادستان کل وقت، را به خود جلب کرد، او تحقیقاتی را در مورد کمپین جولیانی در سال 1993 آغاز کرد و ادعا کرد که این کارزار انجام شده است. “نقض حقوق شهروندی”

«ما چه حقوق مدنی را نقض کردیم؟ آنها حقوق شهروندی ندارند!» جولیانی در جریان بیان این ماجرا فریاد زد و خاطرنشان کرد: «تمام کاری که ما انجام دادیم این بود که از رأی دادن افرادی که نمی توانند رأی بدهند، جلوگیری کردیم. شاید ما آنها را فریب دادیم، اما فریب جرم نیست.»

وزارت دادگستری در آن زمان بیانیه ای صادر کرد و به رای دهندگان هشدار داد که پوسترهای کمپین جولیانی در مورد INS که در کمین صندوق های رای است، ساختگی بود. این بیانیه به نیویورکی ها اطمینان داد که ناظران فدرال در آن حضور داشتند “حفاظت از حقوق رای دهندگان اقلیت” نه اینکه اوراقشون رو چک کنن

دینکینز که قبلاً جولیانی را با اختلاف دو درصد در سال 1989 پشت سر گذاشته بود، جمهوریخواه پیروز را متهم کرد “یک کمپین ظالمانه ارعاب رای دهندگان و حقه های کثیف” پس از قبول، اما قادر به اثبات هیچ تخلفی نبود.

تقریباً 800000 ساکن غیر شهروند شهر نیویورک برای اولین بار در سال گذشته برای مدت کوتاهی حق رای در انتخابات محلی را داشتند، اگرچه دادگاه عالی ایالت در ماه ژوئن این قانون را لغو کرد. دموکرات ها و جمهوری خواهان به مبارزه بر سر الزامات شناسه رای دهندگان ادامه می دهند و کتی هوچول، فرماندار نیویورک، قانونی را در ژوئن تصویب کرد که مقامات محلی را از اتخاذ یکجانبه محدودیت های رای منع می کند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: