رزمایش نیروهای آمریکایی برای جنگ تایوان – رسانه – اخبار RT World

بر اساس گزارش ها، نیروهای ویژه ارتش برای اولین بار تمرین دفاع در برابر حمله چینی ها به جزیره خودگردان را انجام داده اند

طبق گزارش ها، فرماندهی عملیات ویژه ارتش آمریکا (USASOC) رزمایش هایی را برای شبیه سازی واکنش خود به تصرف تایوان توسط چین برای اولین بار انجام داده است که نشان دهنده نگرانی فزاینده واشنگتن در مورد اینکه پکن ممکن است تلاش کند کنترل این جزیره خودگردان را به زور به دست گیرد، نشان می دهد.

Military.com روز شنبه گزارش داد که سناریوی تایوان به عنوان بخشی از تمرین سالانه قابلیت های USAOC، معروف به CAPEX، در فورت براگ کارولینای شمالی اجرا شد. نیروها برای کمک به دفاع در برابر حمله چینی، با استفاده از یک ماکت بتونی در پایگاه برای شبیه سازی محیطی که در آن با جمهوری خلق چین (PRC) می جنگند، وارد تایوان شدند.

جمهوری خلق چین، مطابق با استراتژی دفاع ملی ما، چالش واقعی سرعت ما در آنجاست. ژنرال جاناتان براگا، فرمانده USASOC، در یک سخنرانی قبل از رزمایش روز پنجشنبه گفت. در نهایت، آنچه ما در تلاشیم انجام دهیم جلوگیری از جنگ جهانی سوم است. این کار ماست.»


Wargame ضعف کلیدی ایالات متحده را در جنگ احتمالی تایوان نشان می دهد

این رسانه گفت که این تمرین ها شامل شلیک تفنگ های بدون لگد، شکستن تونل ها و عملیات پهپادهای سوئیچ بلید بود. نیروهای ویژه از برخی از تسلیحات و تاکتیک های به کار رفته در جریان به اصطلاح جنگ علیه تروریسم در واشنگتن استفاده کردند. “سایر ابزارهایی که منعکس کننده تغییر لرزه ای برای فرماندهی است، زیرا برای درگیری احتمالی علیه رقبای نظامی اصلی آماده می شود.”

برای USASOC غیرمعمول است که نیروهای مخالف را به طور مستقیم در طول APEX شناسایی کند. “با توجه به تردید ارتش در بیان آشکار درگیری،” به گزارش Military.com.

روابط آمریکا و چین در سال گذشته و در بحبوحه امتناع پکن از پیوستن به کمپین تحریم های غرب علیه روسیه بر سر بحران اوکراین، بدتر شده است. مقامات چینی رهبران ایالات متحده را متهم کرده اند که جدایی طلبان در تایوان را جسور می کنند، مانند زمانی که نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان وقت در آگوست گذشته به تایپه سفر کرد. چین با قطع روابط دفاعی و اقلیمی با واشنگتن و راه اندازی رزمایش های نظامی گسترده در تنگه تایوان پاسخ داد.

دولت ایالات متحده، بدون تایید، ادعای حاکمیت چین بر تایوان را به رسمیت می شناسد. برای دهه ها، واشنگتن یک سیاست را حفظ کرده است “ابهام استراتژیک” نگه داشتن پکن و تایپه در حدس زدن در مورد اینکه آیا و تا چه حد، ارتش ایالات متحده در صورت حمله چین به تایوان مداخله خواهد کرد یا خیر. با این حال، رئیس جمهور جو بایدن بارها اشاره کرده است که در صورت حمله چین، واشنگتن از نظر نظامی به تایوان کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:
حمام خون تایوان ممکن است مناسب تصمیم گیرندگان ایالات متحده باشد

اندیشکده های واشنگتن در ماه های اخیر تمرینات جنگی را برای شبیه سازی چگونگی وقوع جنگ بر سر تایوان انجام داده اند. یکی از این مطالعات برای کمیته کنگره توسط مرکز امنیت جدید آمریکا انجام شد، که در اوایل ماه جاری متوجه شد که نیروهای ایالات متحده نمی توانند پس از شروع حمله چین، تایوان را با سلاح و تجهیزات تامین کنند. یک تمرین انجام شده توسط مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی نشان داد که اگرچه نیروهای آمریکایی و ژاپنی می توانند با موفقیت حمله پکن را دفع کنند، اما ده ها کشتی جنگی، صدها هواپیما و هزاران سرباز را از دست خواهند داد.

بیشتر بخوانید:
پکن حملات تایوان را شبیه سازی می کند