افشاگر پنتاگون می خواست “هزار تن از مردم را بکشد” – ایالات متحده – اخبار RT World

دادستان های فدرال ادعا می کنند که پست های جک تکسیرا در رسانه های اجتماعی نشان می دهد که او تهدیدی برای امنیت ملی است

نیروی هوایی گارد ملی که متهم به افشای اسناد محرمانه پنتاگون بود، مجموعه ای از سلاح ها و «بحث‌های منظمی درباره خشونت و قتل داشتیم» با دوستان آنلاین خود، دادستان های ایالات متحده در دادگاه ادعا کرده اند که مظنون باید تا زمان محاکمه در زندان بماند.

تکسیرا روز پنجشنبه در دادگاهی در ماساچوست حاضر شد، جایی که یک قاضی از صدور حکم در مورد اینکه آیا این جوان 21 ساله باید پشت میله های زندان نگه داشته شود یا در حبس خانگی آزاد شود، خودداری کرد. Teixera متهم به جاسوسی است و دولت او را به اشتراک گذاری اسناد طبقه بندی شده پنتاگون با دوستان بازی کننده خود در سرور Discord متهم می کند که از آنجا در اوایل ماه جاری در اینترنت گسترده تر منتشر شد.

دادستان ها استدلال می کنند که متهم خطر فرار و تهدیدی برای امنیت ملی است. از آنجایی که مشخص نیست Teixera چند پرونده دیگر در اختیار دارد، آنها در یک پرونده قضایی در روز پنجشنبه ادعا کردند که “کشورهای ملت متخاصم” میتوانست به او پناهگاه امن بدهید و سعی کنید فرار او از ایالات متحده را تسهیل کنید.»


پنتاگون بررسی می کند که چگونه فاش کننده از مجوز امنیتی عبور کرده است

وکلای مدافع تکسیرا در جلسه روز پنجشنبه این استدلال را به سخره گرفتند و آن را نام بردند “کمی بیشتر از حدس و گمان” به گزارش آسوشیتدپرس.

با این حال، دادستانی همچنین ادعا کرد که گارد ملی سابق همچنان یک تهدید است، زیرا او دارای یک “سلاح با ظرفیت بالا به سبک AK” و «بحث‌های منظمی درباره خشونت و قتل داشتیم» در سرور Discord خود. اواخر سال گذشته، دولت اشاره کرد، Teixeira پستی در رسانه های اجتماعی منتشر کرد و اظهار داشت که مایل است “کشتن a [expletive] هزار نفر” به نام «کشتن ضعیف‌اندیشان». او همچنین مدعی شد که در مورد تبدیل یک مینی ون به یک خودرو صحبت کرده است “ون ترور.”

اسناد فاش شده توسط Teixeira نشان می دهد که نیروهای ویژه ایالات متحده و ناتو در اوکراین فعال هستند، تلفات اوکراینی بیشتر از آن چیزی است که مقامات آمریکایی به طور علنی اذعان می کنند، نیروهای کی یف دارای مهمات کم هستند و ایالات متحده در طول درگیری از متحدان خود جاسوسی کرده است.

مقامات ایالات متحده بسیاری از پرونده های فاش شده را به عنوان جعلی یا آزمایش شده رد کرده اند، با این حال اگرچه پنتاگون صحت آنها را تایید یا رد نکرده است، لوید آستین، وزیر دفاع، با اعلام یک بررسی امنیتی داخلی به این افشاگری پاسخ داد. از تکرار این نوع حادثه جلوگیری کنید.» بررسی در حال حاضر ادامه دارد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: