جوش روی بینی یک زن به سرطان پوست تبدیل شد

میشل دیویس 52 ساله در آوریل 2022 زیتون را روی بینی خود زد.

جوش‌ها بسیار شایع هستند و تقریباً همه را در دوره‌ای از زندگی تحت تأثیر قرار می‌دهند. علت مشخصی ندارد اما تغییرات و شرایط هورمونی، قرار گرفتن در معرض آلودگی و کثیفی در ایجاد جوش نقش دارند. با این حال، در مورد میشل دیویس، یک جوش به ظاهر بی ضرر روی بینی نشانه سرطان مرگبار بود. نیویورک پست گزارش شده است.

میشل دیویس 52 ساله، مدیر حساب کاربری در نیوزیلند، در آوریل 2022، زیت را روی بینی خود مشاهده کرد و در ابتدا آن را نادیده گرفت. او به SWNS گفت: “من فکر کردم، “در 52 سالگی دارم چه کار می کنم؟” من به خودم می گفتم: “این از بین خواهد رفت.”

او ماه‌ها از کانسیلر استفاده کرد تا این برجستگی را پنهان کند، به این امید که سرانجام ناپدید شود. با این حال، در آوریل 2023، خانم دیویس پس از اینکه این نقطه “واقعاً دردناک” شده بود و “شبیه یک آتشفشان زیر پوست” بود، سعی کرد آن را فشار دهد. هنگامی که او فشار دادن جوش را امتحان کرد، همانطور که بسیاری از مردم انجام می دهند، شروع به خونریزی کرد.

او گفت: “هیچ اتفاقی نیفتاد.” “سپس خونریزی کرد و خونریزی کرد.”

به گفته کلینیک مایو، او با احساس اینکه چیزی به طور جدی اشتباه است، در نهایت به پزشکش مراجعه کرد که او را به سرطان سلول بازال، نوعی سرطان پوست که اغلب در مناطقی از پوست که در معرض نور خورشید قرار می‌گیرد، ایجاد می‌کند، دید.

او سپس تحت عمل جراحی فلپ بینی قرار گرفت تا سلول های سرطانی بینی خود را خارج کند.

آنها بینی مرا به صورت زیگزاگ بریدند. دهانه ای را بریدند. خانم دیویس گفت: انتهای بینی من سوراخ بود. او توضیح داد که پزشکان پوست قسمت سالم بینی او را کشیدند تا برش را بپوشانند.

این جراحی باعث شد که او سوراخ‌هایی با اندازه‌های مختلف داشته باشد، اما او خودش را خوش شانس می‌داند که کل بینی‌اش برداشته نشده است. او اکنون ماهانه تحت نظر است زیرا بیشتر مستعد ابتلا به سرطان پوست است. از طریق داستان خود، او امیدوار است که افراد دیگر تشویق شوند تا برآمدگی ها و لکه های غیر معمول را توسط متخصصان پزشکی بررسی کنند.

او همچنین اضافه کرد که ضد آفتاب اکنون به بخش عمده ای از روتین روزانه او تبدیل شده است.