جمهوری خواهان از بایدن می خواهند که تست شناختی بدهد یا ترک تحصیل کند – RT World News

دست‌کم 61 عضو کنگره نامه‌ای را به رئیس‌جمهور آمریکا ارسال کردند که در آن از وضعیت روحی وی ابراز نگرانی کردند

61 نماینده جمهوری خواه مجلس نمایندگان روز پنجشنبه در نامه ای سرگشاده به فرمانده کل قوا خواستار آن شدند که جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده باید یک امتحان شناختی را پشت سر بگذارد یا از رقابت ریاست جمهوری 2024 دست بکشد.

“امنیت ملی ایالات متحده متکی به یک فرمانده کل قوا است که از نظر شناختی سالم است، و بدیهی است که شما با این قانون سازگار نیستید.” در نامه با اشاره به نگرانی های مردم آمریکا آمده است – 57 درصد از رای دهندگان فکر نمی کنند بایدن باشد. “از لحاظ روحی مناسب” بر اساس یک نظرسنجی اخیر و امتناع خود رئیس جمهور از رسیدگی به این نگرانی ها در سه سال اول دوره ریاست جمهوری خود، رهبری کشور را به دست آورد.

امضاکنندگان نامه به رهبری رونی جکسون، نماینده تگزاس، پزشک سابق کاخ سفید، از بایدن خواستند تا “به یک ارزیابی غربالگری شناختی تایید شده بالینی ارائه دهید و آن نتایج را در دسترس عموم قرار دهید” یا بازنشستگی و “اجازه دهید یک رهبر از نظر ذهنی مناسب ظهور کند.”


میزان محبوبیت بایدن به پایین ترین حد خود رسید - گالوپ

معاینات فیزیکی که او در سال 2021 و اوایل سال جاری انجام داد، که شامل شهادت کوین اوکانر، پزشک کاخ سفید، مبنی بر اینکه بایدن یک “مرد 80 ساله سالم و بانشاط که برای انجام موفقیت آمیز وظایف ریاست جمهوری مناسب است.” آنها استدلال کردند که به حساب نمی آیند، زیرا اینها ارزیابی شناختی را شامل نمی شود – به هر حال نه عمومی.

در طول دو سال گذشته، حضور در انظار عمومی که در آن پاهای خود را به هم می‌زنید، در هنگام راه رفتن به زمین می‌روید، کلمات خود را بدگویی می‌کنید، نام‌ها را فراموش می‌کنید، رشته افکار خود را از دست می‌دهید و برای لحظه‌ای گیج به نظر می‌رسید، بیشتر به یک اتفاق رایج تبدیل شده است. […] آنقدر رایج و قابل توجه است که اگر به صورت آنلاین «گاف های بایدن» را جستجو کنید، بیش از 14،000،000 نتیجه ظاهر می شود. نمایندگان کنگره خاطرنشان کردند.

سوالاتی در مورد آمادگی روانی رئیس جمهور از زمان دوره مقدماتی 2020، زمانی که بایدن نامزد انتخاباتی گهگاه نام شهر یا ایالتی را که در آن ظاهر می شد، کلمات اعلامیه استقلال یا حتی رئیس جمهوری که تحت آن خدمت می کرد فراموش می کرد، او را به خود مشغول کرد. به عنوان معاون رئیس جمهور به مدت هشت سال. از زمان روی کار آمدن وی در سال 2021، حداقل سه نامه دیگر که از رئیس جمهور خواسته بودند به یک ارزیابی شناختی تسلیم شود، بی پاسخ مانده است.

بایدن که در حال حاضر مسن ترین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده است، ماه گذشته نامزدی خود را برای انتخاب مجدد اعلام کرد. اگر او برنده شود، در پایان دوره دوم ریاست جمهوری خود 86 ساله خواهد شد. رقیب اصلی جمهوری‌خواه او، رئیس‌جمهور سابق، دونالد ترامپ، خودش در 76 سالگی جوجه بهاری نیست، اما با تاکید بر اینکه چیزی وجود دارد، دعوت از رئیس‌جمهور فعلی را برای دریافت ارزیابی شناختی رهبری کرده است. “اشتباه” با حریفش

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: