جمهوریخواهان به دنبال کاهش بودجه ضد ترامپ DA هستند – RT World News

قانون مجلس نمایندگان آمریکا قصد دارد بودجه فدرال را از دادستان منطقه نیویورک که رئیس جمهور سابق را تحت تعقیب قرار می دهد، قطع کند.

جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا آلوین براگ، دادستان منطقه منهتن را که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را تحت تعقیب قرار می دهد، با قانونی هدف قرار داده اند که بودجه فدرال دفتر او را به دلیل اولویت دادن به سیاست بر حفظ امنیت مردم نیویورک سلب می کند.

قانونگذاران حزب جمهوری خواه روز پنجشنبه دو لایحه را در واکنش به دستگیری هفته گذشته ترامپ به اتهام جعل سوابق تجاری برای سرپوش گذاشتن بر نقض قوانین انتخاباتی در جریان مبارزات انتخاباتی موفقیت آمیز خود در سال 2016 ارائه کردند. یکی از این لایحه ها براگ را متهم به ناتوانی در رسیدگی به بحران جرم و جنایت در شهر می کند. این لایحه خواستار قطع بودجه فدرال و الزام دفتر DA به بازپرداخت هر گونه پول دریافتی از واشنگتن از ژانویه 2022 است. لایحه دوم استفاده از بودجه فدرال برای پیگرد قانونی رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور یا نامزد ریاست جمهوری را ممنوع می کند.

«آلوین براگ، دادستان منطقه، در کمپین متعهد شد که رئیس جمهور ترامپ را متهم کند.» اندی بیگز، نماینده ایالات متحده، به دیلی کالر، که اسکناس ها را زودتر روز پنجشنبه دریافت کرده بود، گفت. براگ اقدام بی‌سابقه‌ای مبنی بر تبدیل جنایات تجاری جزئی به 34 جنایت فردی انجام داد تا رئیس جمهور ترامپ را پشت میله‌های زندان قرار دهد و او و حامیانش را تحقیر کند.


دستگیری ترامپ سیستم (غیر)عدالتی آمریکا به سبک سوروس را افشا می کند

پنج جمهوری خواه دیگر مجلس نمایندگان از طرح های ارائه شده توسط بیگز حمایت کردند. این قانون جدیدترین درگیری بین قانونگذاران جمهوری خواه و حزب دموکراتیک دموکرات است که ترامپ، نامزد پیشتاز نامزدی حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 را تحت تعقیب قرار می دهد. کمیته قضایی مجلس نمایندگان، که بیگز در آن خدمت می کند، هفته گذشته احضاریه ای برای مارک پومرانتس، دادستان سابق، که در تحقیقات ترامپ در نیویورک شرکت داشت، صادر کرد.

براگ روز سه‌شنبه با طرح شکایتی علیه جیم جردن، رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان، به دنبال ممانعت از صدور احضاریه‌های کنگره برای او یا کارمندان فعلی یا سابق دفترش بود. او جمهوری خواهان را متهم کرده است حمله وقیحانه و خلاف قانون اساسی در مورد تعقیب کیفری دولتی

اردن عقب رانده شد روز سه شنبه گفت «اول، آنها یک رئیس جمهور را بدون جرم متهم می کنند. سپس وقتی ما در مورد بودجه فدرال که آنها می گویند قبلاً این کار را انجام می دادند سؤال می کنیم، برای جلوگیری از نظارت کنگره شکایت می کنند.

بیشتر بخوانید:
دادستان منهتن از متحد اصلی ترامپ شکایت کرد

ترامپ هفته گذشته برای دستگیری در منهتن تسلیم شد و در تمامی اتهامات علیه خود بی گناه بود. او اولین رئیس جمهور فعلی یا سابق بود که در تاریخ ایالات متحده به اتهام جنایی متهم شد.

کاری که آنها انجام می‌دهند، تسلیح کردن سیستم است و هرگز چنین چیزی وجود نداشته است.» ترامپ روز سه شنبه در مصاحبه با فاکس نیوز گفت. “این همه اطلاعات نادرست است.”