ماسک ابزار جدید درآمدزایی توییتر را معرفی کرد – RT World News

این پلتفرم برای سال اول تحت سیستم جدید، که چند روز پس از Substack’s Notes راه اندازی شد، کاهش نخواهد یافت.

ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر، پیشنهادات محصولات توییتر را در تلاشی آشکار برای رقابت با پلتفرم وبلاگ نویسی Substack گسترش داده است و در روز پنجشنبه توییت کرد که کاربران می توانند «برای ارائه اشتراک هر ماده ای به دنبال کنندگان خود، از متن طولانی گرفته تا چند ساعت ویدیو، درخواست دهید!

میلیاردر توضیح داد که “توییتر هیچ یک از پول ها را نگه نخواهد داشتکاربران در طول 12 ماه آینده کسب درآمد می کنند، به این معنی که می توانند 70٪ از هزینه اشتراک های iOS و Android و حدود 92٪ برای اشتراک های وب را دریافت کنند.

پس از سال اول، بازده گوشی های هوشمند به 15% کاهش یافت، اگرچه ماسک قول داده بود که توییتر “بسته به حجم، مقدار کمی به آن اضافه کنید

غول تسلا متعهد شد که توییتر حتی به ارتقای کاربران اشتراک کمک خواهد کرد و ادعا کرد:هدف ما به حداکثر رساندن رفاه خالق است.

در هر زمانی می توانید پلتفرم ما را ترک کنید و کار خود را با خود ببریدماسک ادامه داد و افزود:ورود آسان، خروج آسان.

طرح اشتراک ظاهراً بدون رشته‌ها تنها چند روز پس از شروع به کار پلتفرم Notes خود Substack اعلام شد. Notes به کاربران این امکان را می دهد که محتوای کوتاه مدت ارسال کنند و پیوندها و تصاویر را به روشی مشابه توییت ها بدون ترک Substack به اشتراک بگذارند، و اعتقاد بر این است که ماسک آن را به عنوان یک تهدید مستقیم می بیند.


ماسک توییتر را به سمت امور مالی سوق می دهد

هنگامی که Notes برای اولین بار هفته گذشته معرفی شد، توییتر ریتوییت و پاسخ به توییت‌هایی را که حاوی پیوندهایی به وبلاگ‌های Substack هستند غیرفعال کرد و توئیت‌ها را در پست‌های Substack غیرفعال کرد. Embedding از آن زمان بازیابی شده است، اگرچه برخی از کاربران Substack می گویند که توییت های آنها که به وب سایت پیوند می دهند هنوز سرکوب شده است.

در حالی که وبلاگ Substack Notes را به عنوان «ارائه جایگزینی برای نویسندگان برای رشد خارج از شبکه های اجتماعی سنتیهلن توبین، رئیس ارتباطات پلتفرم، به Ars Technica گفت که Notes اصلاً قصد رقابت با توییتر را نداشته است. “آنها دو مدل کسب و کار متفاوت با انگیزه های متفاوت دارند،” او گفت.

در حالی که Substack تنها 35 میلیون مشترک فعال دارد در مقایسه با 368 میلیون کاربر فعال ماهانه توییتر، 2 میلیون کاربر Substack برای این امتیاز پرداخت می کنند – در مقایسه با تنها 385000 مشترک Twitter Blue.

مدل اشتراک جدید توییتر در همان روز با همکاری پلتفرم معاملاتی eToro راه‌اندازی شد، که به کاربران امکان می‌دهد به داده‌های قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال و سهام با یک کلیک خارج از رمپ دسترسی داشته باشند تا در واقع از طریق eToro معامله کنند.

ماسک قبلاً گفته بود که می‌خواهد توییتر تبدیل به یک «برنامه همه چیزشبیه به وی چت چین، یک پلتفرم رسانه اجتماعی که در آن کاربر همچنین می‌تواند خرید انجام دهد، قرار ملاقات‌ها را برنامه‌ریزی کند، امور بانکی انجام دهد و قبوض را بپردازد. او در اوایل این ماه توییتر را در یک شرکت پوسته به نام X Corp، نام برنامه همه چیز خود، ادغام کرد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: