جری اسپرینگر مجری افسانه ای تاک شوی آمریکایی در سن ۷۹ سالگی درگذشت

جری اسپرینگر مجری افسانه ای تاک شوی آمریکایی در سن ۷۹ سالگی درگذشت

“نمایش جری اسپرینگر” در سال 1991 راه اندازی شد. (پرونده)

نیویورک:

جری اسپرینگر مجری باسابقه برنامه تاک شوی آمریکایی، که برنامه اش با دعواهای روی آنتن، فحش دادن و افشاگری های خیانت به نماد تلویزیون کم پشت، تبدیل شد، در سن 79 سالگی درگذشت.

TMZ به نقل از سخنگوی خانواده گفت: اسپرینگر، که نمایشش به یک موفقیت بین المللی تبدیل شد و به مدت 27 سال پخش شد، پس از “یک بیماری مختصر” در خانه خود در شیکاگو در آرامش درگذشت.

این سخنگوی جزئیات بیشتری ارائه نکرد. TMZ به نقل از منابع ناشناس گزارش داد که اسپرینگر چند ماه پیش به سرطان پانکراس مبتلا شده بود.

«شوی جری اسپرینگر» که در سال 1991 راه اندازی شد، زندگی خود را به عنوان یک برنامه گفتگوی معمولی با تمرکز بر مسائل اجتماعی و سیاست ایالات متحده آغاز کرد که توسط وکیل و سیاستمدار سابق که در آن زمان ملایم بود رهبری می شد، که برای مدت کوتاهی به عنوان شهردار سینسیناتی در سال 1977 خدمت کرد.

اما در تلاش برای افزایش رتبه‌بندی، پسر مهاجران یهودی آلمانی بعد از چند سال اوضاع را به‌طور چشمگیری تغییر داد و بر محتوای مذبوحانه و ظالمانه تمرکز کرد.

در بیشتر قسمت ها، مهمانان می آمدند تا در مورد مشکلات خانوادگی صحبت کنند و زنا و سایر تخلفات را افشا کنند.

ظاهراً اسپرینگر سعی می‌کرد میانجیگری کند، اما برخوردها اغلب به مشت ختم می‌شد و مهمانان توسط محافظان امنیتی بازداشت می‌شدند.

در اواخر دهه 1990، این برنامه در رتبه بندی تلویزیون های روزانه در ایالات متحده قرار گرفت و حتی اپرا را شکست داد. در سال 2018 به کار خود پایان داد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)