ایالت ایالات متحده به دلیل ممنوعیت تغییر جنسیت کودکان – RT World News

دولت بایدن مسدود کننده های بلوغ و درمان هورمونی را «از نظر پزشکی ضروری» می داند.

وزارت دادگستری ایالات متحده از ایالت تنسی به دلیل لایحه اخیر منع همه روش های تغییر جنسیت برای افراد زیر سن قانونی شکایت کرده است. در حالی که دولت رئیس جمهور جو بایدن استدلال می کند که رویه ها هستند “از نظر پزشکی ضروری است” نویسنده لایحه گفت که آنها باعث بچه می شوند “یک عمر پیامدهای منفی غیرقابل برگشت.”

بر اساس بیانیه مطبوعاتی وزارت دادگستری روز چهارشنبه شکایت خود را ارائه کرد. دولت استدلال می کند که لایحه 1 سنای تنسی “مراقبت های پزشکی لازم را از جوانان صرفاً بر اساس شخصیت آنها رد می کند.” و اصلاحیه چهاردهم قانون اساسی آمریکا را نقض می کند.

این لایحه ماه گذشته توسط ویلیام لی فرماندار تنسی امضا شد. پزشکان را منع می کند «از اجرا بر روی صغیر یا اداره به صغیر» هر روش پزشکی «این امکان را به یک خردسال می‌دهد تا با هویتی که ظاهراً با جنسیت آن ناسازگار است، هویت داشته باشد، یا زندگی کند.»


کلینیک ها باید برای تغییرات جنسی بیشتر کودک آماده شوند - مدیر بیمارستان

در ایالت‌های بدون ممنوعیت صریح، حداقل سن قانونی برای اکثر این رویه‌ها وجود ندارد. در عوض، پزشکان از دستورالعمل‌های تعیین‌شده توسط مؤسسه ملی بهداشت (NIH) پیروی می‌کنند، که توصیه می‌کند به کودکان داروهای تغییر دهنده هورمون داده شود و جراحی برداشتن سینه در نوجوانان انجام شود. در حالی که NIH توصیه می کند که از جراحی اندام تناسلی در افراد زیر سن قانونی جلوگیری شود، یکی از بیمارستان های بزرگ کودکان اخیراً انجام هیسترکتومی در بیماران نوجوان را پذیرفت – سپس تکذیب کرد. تسهیلات دیگری تا سال گذشته علناً اعلام کرد که ارائه کرده است “واژینوپلاستی” – که شامل اخته کردن یک بیمار مرد و ساخت واژن تقلبی – به افراد 17 ساله است.

“این درمان ها و روش ها یک عمر عواقب منفی دارند که غیرقابل برگشت هستند.” ویلیام لمبرث، رهبر اکثریت مجلس ایالتی تنسی، که حامی این لایحه بود، ماه گذشته گفت.

حدود 14 ایالت تحت کنترل جمهوری خواهان لایحه هایی را برای ممنوعیت تصویب کرده اند “مراقبت تایید کننده جنسیت” برای افراد زیر سن قانونی، اصطلاحی که فعالان تراجنسیتی برای توصیف طیف گسترده ای از روش ها، از درمان هورمونی تا جراحی دستگاه تناسلی استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید:
بایدن به قانون ملی تراجنسیتی اشاره کرد

پرزیدنت بایدن سال گذشته در مصاحبه ای این ممنوعیت ها را چنین توصیف کرد “از نظر اخلاقی اشتباه است” و وزارت دادگستری مارس گذشته به همه دادستان های کل ایالت نامه نوشت و هشدار داد که در صورت تلاش برای اجرای آنها تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت. این وزارتخانه همچنین در آوریل گذشته علیه لایحه مشابهی در آلاباما شکایت کرد.

فرماندار لی در تنسی، شکایت روز چهارشنبه را چنین توصیف کرد “بیش از حد فدرال در بدترین حالت خود،” اضافه کرد که وضعیت او باقی است “متعهد به محافظت از کودکان در برابر تصمیمات دائمی و تغییر دهنده زندگی.”

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: