تیلور سویفت طرفداران کووید مثبت بعد از مهمانی برای جشن آلبوم جدید: گزارش

گزارش

تیلور سویفت در این مراسم حضور نداشت.

واشنگتن:

رویدادی که توسط طرفداران تیلور سویفت در سیدنی برای جشن گرفتن انتشار اخیر “قرمز (نسخه تیلور)” توسط خواننده برگزار شد، پس از مثبت شدن آزمایش نزدیک به 100 نفر از شرکت کنندگان، به یک ابر انتشار دهنده COVID-19 تبدیل شد.

به گزارش فاکس نیوز، از طرفدارانی که در رویداد 10 دسامبر سیدنی گرد هم آمده بودند – “در تکرار: مهمانی قرمز تیلور سویفت” در جشن “قرمز (نسخه تیلور)” این خواننده، ظاهراً از آنها خواسته شده است که “فوراً آزمایش شوند” و منزوی شوند. هفت روز پس از تایید “حداقل 97 مورد مثبت”

طبق گزارش ها، ستاره پاپ در این مراسم حضور نداشت.

اداره بهداشت نیو ساوت ولز همچنین تئاتر مترو در سیدنی را به عنوان “محل جدید نگرانی” پس از جشن انتشار مجدد “قرمز” توسط سویفت، برچسب گذاری کرده است.

فاکس نیوز به نقل از گزارش نیوساوت ولز که در هشدار بهداشت عمومی منتشر شده است، می‌گوید: «سلامت NSW از همه افراد خانواده نزدیک می‌خواهد که آزمایش شوند و تا زمانی که نتیجه منفی برای همه افراد خانواده دریافت نشود، قرنطینه شوند.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: «هلست NSW فوری در حال تماس با 600 نفری است که در حال حاضر در مترو تئاتر شرکت کرده‌اند و از طریق کد QR مراجعه کرده‌اند و به آن‌ها و اعضای خانواده‌شان دستور می‌دهد تا فوراً آزمایش شوند و توصیه‌های بهداشت عمومی را دنبال کنند.»

هشدار می‌افزاید: «سلامت NSW برای هرکسی که شرکت کرده است اما با استفاده از کد QR بررسی نشده است، درخواست می‌کند تا فوراً آزمایش شوند و منزوی شوند و جامعه اطمینان حاصل کند که سایر شرکت‌کنندگان بالقوه از این توصیه آگاه هستند».

در پایان این بیانیه آمده است: «هت NSW اهمیت حفظ شیوه‌های ایمن کووید را به همه یادآوری می‌کند، زیرا انتقال در رویدادهای اجتماعی در طول دوره جشن اتفاق می‌افتد».

مقامات همچنین به مردم در مورد جریمه افرادی که “قطعیت های ایزوله، آزمایش و قرنطینه را رعایت نمی کنند” هشدار داده اند.

بر اساس گزارش ها، جریمه ها برای افراد به 5000 دلار آمریکا (از 1000 دلار) و 10000 دلار برای شرکت ها (از 5000 دلار آمریکا) افزایش یافته است.

خانم سوئیفت ماه گذشته ضبط مجدد آلبوم موفق خود “قرمز” در سال 2012 را به طرفداران خود هدیه داد. این دومین آلبومی است که او پس از انتشار “Fearless (نسخه تیلور)” در آوریل دوباره ضبط کرد.

این خواننده پس از اینکه مدیر موسیقی Scooter Braun در سال 2019 استادها را برای آنها خریداری کرد، الهام گرفت تا شش آلبوم قبلی خود را دوباره ضبط کند. امید او این بود که برداشت های به روز شده از آهنگ های اصلی بتواند کنترل دیسکوگرافی خود را به او بازگرداند.

خانم سوئیفت هنوز باید اولین آلبوم خود، “تیلور سویفت”، آلبوم سال 2010 “اکنون صحبت کن”، اثر سال 2014 خود “1989” و آلبوم سال 2017 خود “شهرت” را دوباره ضبط کند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)