تظاهرات قرنطینه به عنوان “عیاشی خشونت” توصیف شد – RT World News

احمد ابوطالب، شهردار روتردام، تظاهرات ضد قرنطینه در شهرش را “عجیب خشونت” توصیف کرده است. تظاهرات هلندی به یک شورش خشونت آمیز تبدیل شد که پلیس به روی معترضان آتش گشود.

ابوطالب وقایع شب جمعه را یک “عیاشی خشونت” پس از اینکه معترضان خیابان مرکزی خرید کولسینگل روتردام را پر کردند تا مخالفت خود را با قرنطینه جزئی ادامه دار، ممنوعیت نمایش آتش بازی شب سال نو، و امکان یک سیستم دو لایه آزادی در هلند، یکی از آزادی برای واکسینه شده ها و محدودیت ها اعلام کنند. برای کسانی که جرقه ندارند


در پی شلیک گلوله به اعتراضات کووید در هلند، 2 زخمی شدند

این اعتراض به زودی از کنترل خارج شد و پلیس روز شنبه اعلام کرد که 57 نفر دستگیر شدند. تظاهرکنندگان در حال آتش زدن خودروهای پلیس و پرتاب آتش بازی به سوی پلیس مشاهده شدند که در پاسخ به آنها تیراندازی کردند.

ابوطالب گفت که پلیس بوده است “اجباری” برای استفاده از سلاح های خود “در موارد متعددی پلیس احساس کرد که لازم است سلاح های خود را برای دفاع از خود بکشد.” او به خبرنگاران گفت. آنها به معترضان شلیک کردند، مردم مجروح شدند.

پلیس می گوید حداقل هفت نفر مصدوم شده بودند. دو مورد از این جراحات بود باعث توسط گلوله های پلیس، و قربانیان هنوز در بیمارستان هستند. یکی از افسران در بیمارستان بستری شد و چند تن دیگر به دلیل جراحات جزئی در محل درمان شدند.

این داستان را دوست دارید؟ با یک دوست به اشتراک بگذارید!