گرازهای وحشی مهاجم پلیس پس از شکار کشته شدند – اخبار RT World

پس از حمله یکی از حیوانات به یک افسر پلیس در خیابان‌های هنگ کنگ، گله‌ای از گرازهای وحشی جمع‌آوری و معدوم شدند – اولین گلوله در نبردی تنومند بین گرازهای وحشی و مجریان قانون شهر.

بر اساس بیانیه اداره کشاورزی، شیلات و حفاظت هنگ کنگ در روز پنجشنبه، گروهی از دامپزشکان هفت گراز وحشی را بازداشت کردند و پس از کوبیدن آنها با اسلحه دارت در منطقه ای نزدیک مرکز مالی شهر، جانوران را معدوم کردند.

این خوک ها پس از حمله یک افسر پلیس در هفته گذشته دستگیر شدند، اقدامی که نشان دهنده سیاست جدید شهر در قبال حیوانات است: قبل از حمله دوباره آنها را متوقف کنید.

گراز متجاوز هفته گذشته با گاز گرفتن پای افسر پلیس در حالی که این دو در یک پارکینگ مسکونی روبه‌رو شدند، خوک تنها پس از سقوط از ساختمان و مرگ خود، در نبرد شکست خورد. گرازهای وحشی ظاهرا”عادت کرده“پرسه زدن به این طرف و آن طرف در امتداد جاده، گدایی غذا از عابران پیاده و وسایل نقلیه به طور یکسان. پیش از این، شهر جمعیت را با اسیر کردن و آرام کردن حیوانات و سپس انتقال آنها به” اداره می کرد.مناطق دور افتاده” به گفته این اداره.

کری لام، مدیر عامل هنگ کنگ، قول داد که مجازات شهروندانی را که به گرازها غذا می‌دهند، تشدید می‌کند؛ گرازهایی که طبق گزارش‌ها مسئول حدود 30 حمله در سال‌های اخیر بوده‌اند. در حالی که به ساکنان هشدار داده شده است که به گرازها غذا ندهند تا رشد جمعیت یا شیوع بیماری را تشویق نکنند، حیوانات مورد علاقه برخی از بازدیدکنندگان هستند. با این حال، لام اصرار داشت “ما نمی توانیم به سادگی روی دستان خود بنشینیم در حالی که اوضاع خراب می شود

گروه‌های حقوق حیوانات با نامه‌ای اعتراضی علیه سیاست اتانازی پاسخ داده‌اند و خاطرنشان کرده‌اند که بیشتر بازدیدکنندگان به گرازها غذا نمی‌دهند و منابع استدلالی باید به‌جای سرزنش همه گرازها به سمت توقف فعالیت‌های انسانی هدایت شوند. اجازه گرفتن گرازها و کشتن آنها”حق زندگی آنها را نادیده می گیرد و وجود آنها در مناطق شهری را جرم بزرگ می داند” در این نامه آمده است.

این داستان را دوست دارید؟ با یک دوست به اشتراک بگذارید!