تصادف پسران 6 و 3 ساله با وسیله نقلیه والدین هنگام رانندگی برای خرید ماشین اسباب بازی

تصادف پسران 6 و 3 ساله با وسیله نقلیه والدین هنگام رانندگی برای خرید ماشین اسباب بازی

در این تصادف کاپوت خودرو آسیب دید.

دو برادر 6 و 3 ساله، مخفیانه از خانه خود در جزیره لنکاوی مالزی خارج شدند و ماشین والدین خود را حدود 2.5 کیلومتر رانندگی کردند و بعد از اینکه کنترل خود را از دست دادند، با تیر چراغ برق تصادف کردند. CNN گزارش شده است. ویدئویی از این حادثه در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن شنیده می شود که پسران می گویند که می خواهند برای خرید یک ماشین اسباب بازی به مغازه ای بروند. آنها پسران توسط پلیس دستگیر شدند و گفتند ماشین درگیر یک تویوتا ویوس نقره ای است.

این خودرو توجه سایر رانندگان را به خود جلب کرد زیرا آنها تصور می کردند راننده “مست” بوده است.

به نقل از شریمان عشاری، رئیس پلیس لنکاوی CNN پسرها در حالی که “مادرشان در حمام بود و پدرشان خواب بود” از خانه خود بیرون رفتند.

“راننده یک خردسال شش ساله بود که یک مسافر را می راند – برادرش سه ساله. تصادف زمانی رخ داد که ماشینی که از Ulu Melaka به سمت Kampung Nyior Chabang در حرکت بود، کنترل خود را از دست داد و به تیر چراغ برق در نزدیکی Kampung Titi Chanwang برخورد کرد.” آقای شریمان گفت.

در این تصادف کاپوت خودرو آسیب دید.

ویدئوی این حادثه که در فیس بوک دست به دست می شود نشان می دهد که پسرانی با پیراهن های معمولی و شلوار قرمز روی صندلی راننده نشسته اند.

شنیده می شود که به اطرافیان می گویند که می خواهند برای خرید یک مدل ماشین به یک اسباب بازی فروشی بروند. پسر بزرگتر به زبان مالایی می گوید: “مامان در خانه است و ما به فروشگاه می رویم.” CNN. جوانتر می افزاید: «ما می خواهیم یک ماشین مشکی بخریم.

پلیس نام این برادران را اعلام نکرده است، اما گفته است که پسر بزرگتر از ناحیه چانه خود دچار بریدگی شده است در حالی که پسر کوچکتر آسیبی ندیده است.