تسلیحات ایالات متحده به اوکراین آماده نبرد – دیده بان – اخبار RT World

بازرس کل پنتاگون دریافت که تجهیزات ذخیره شده در کویت به درستی نگهداری نشده است.

بازرس کل پنتاگون دریافت که برخی از تسلیحاتی که ارتش ایالات متحده برای کمک به نبرد با نیروهای روسیه در اختیار اوکراین قرار داده بود، برای نبرد آماده نبود – که منجر به تاخیر در استقرار شد – زیرا به درستی نگهداری نشده بود.

بازرس کل وزارت دفاع آمریکا (DOD) در گزارشی که هفته گذشته منتشر کرد، گفت: تسلیحات مورد بحث در کویت، یکی از هفت انبار از این قبیل در سراسر جهان، پیش‌فرض شده بودند و قبل از ارسال به اوکراین نیاز به تعمیر داشتند. ما مسائلی را شناسایی کردیم که منجر به تعمیر و نگهداری غیرمنتظره، تعمیرات و طولانی شدن زمان تحویل برای اطمینان از آمادگی تجهیزات نظامی انتخاب شده برای پشتیبانی از نیروهای مسلح اوکراین شد.

ارتش ایالات متحده در سال گذشته ده ها بار از قدرت به اصطلاح عقب نشینی خود برای ارائه بیش از 18.3 میلیارد دلار سلاح و مهمات ذخیره شده به کیف استفاده کرد. این کمک ها از مخفیگاه هایی به نام سهام پیش فرض ارتش یا APS گرفته شده است که قرار است برای استفاده فوری در مواقع اضطراری آماده نگهداری شوند.


پنتاگون ارزش کمک های نظامی به اوکراین را فاش کرد

در مورد چرخ دنده مستقر در کویت که برای اوکراین تعیین شده بود، هر شش هویتزر M777 و 25 خودرو از 29 خودروی زرهی M1167 نبودند. “آماده ماموریت” بر اساس گزارش بازرس کل قبل از اینکه فرماندهی اروپایی آمریکا بتواند تجهیزات را به اوکراین بفرستد، تعمیرات لازم بود.

در برخی موارد، یک پیمانکار مجبور بود قطعات را از سایر تجهیزات جدا کند تا به مهلتی برای انجام تعمیرات دنده محدود به اوکراین برسد و باقیمانده موجودی را برای استفاده آماده نکند. IG توصیه کرد که ارتش ایالات متحده رویه های بازرسی خود را افزایش دهد و مقدار زمان مورد نیاز هنگام استفاده از انبارهای APS برای کیف را در نظر بگیرد.

ممیزی که این گزارش بر اساس آن تهیه شده بود هنوز ادامه دارد. با این حال، دیده بان پنتاگون یافته های اولیه خود را در مورد این نگرانی اعلام کرد “مشکلات مربوط به نگهداری ضعیف و نظارت ضعیف” می تواند منجر به تاخیرهای آتی در ارسال تسلیحات به اوکراین شود. علاوه بر این، اگر نیروهای آمریکایی به این تجهیزات نیاز داشتند، با همین چالش ها مواجه می شدند. گزارش گفت.

بیشتر بخوانید:
سلاحی که آمریکا به اوکراین داده است در دستان کارتل مکزیکی – رسانه ها کشف شد

لوید آستین، رئیس پنتاگون هفته گذشته گفت که ایالات متحده و متحدانش نزدیک به 65 میلیارد دلار کمک نظامی به اوکراین از زمان آغاز درگیری با روسیه در فوریه 2022 متعهد شده اند.