تسلا در خلبان خودکار، او در صندلی جلوی ماشین به دنیا آمد: گزارش

تسلا در خلبان خودکار، او در صندلی جلوی ماشین به دنیا آمد: گزارش

مایو مورد توجه پرستاران قرار گرفت و مدام از او به عنوان “بچه تسلا” یاد می کردند.

دهلی نو:

زنی در آمریکا در صندلی جلوی خودروی الکتریکی تسلا در حالی که با خلبان خودکار در حال رانندگی بود، کودکی به دنیا آورد. این نوزاد که در 9 سپتامبر در فیلادلفیا به دنیا آمد، به عنوان اولین نوزاد تسلا در جهان شناخته می شود.

فیلادلفیا اینکوایرر گزارش می دهد که یران شری 33 ساله و همسرش کیتینگ شری 34 ساله پسر سه ساله خود را به پیش دبستانی می بردند که این حادثه رخ داد.

وقتی ماشین در ترافیک گیر کرده بود، آب خانم شری شکست. این زوج متوجه شدند که ممکن است نتوانند به موقع خود را به بیمارستان برسانند زیرا انقباضات یران شری به سرعت در حال افزایش است و ترافیک حرکت نمی کند.

کیتینگ شری حالت خلبان خودکار را روشن کرد و بیمارستان را به عنوان مقصد در سیستم ناوبری تعیین کرد.

سپس شروع به رسیدگی به همسرش کرد.

“او دست مرا فشار می داد تا جایی که فکر می کردم می خواهد آن را خرد کند. من بودم [saying] “یران، باشه، روی تنفست تمرکز کن.” این هم نصیحتی به خودم بود. کیتینگ شری به Inquirer گفت: آدرنالینم در حال افزایش بود.

خانم شری گفت که 20 دقیقه رانندگی تا بیمارستان دردناک بود و او مدام به GPS نگاه می کرد تا زمان تخمینی رسیدن را بررسی کند.

نوزاد، Maeve، درست زمانی که ماشین به بیمارستان رسید به دنیا آمد. پرستاران بند ناف را در صندلی جلوی ماشین قطع کردند.

به گزارش مجله پیپل، مایو مورد استقبال پرستاران قرار گرفت و آنها مدام از او به عنوان “بچه تسلا” یاد می کردند. در یک مقطع، این زوج حتی به این فکر کردند که نام نوزاد را تس بگذارند.