رئیس سابق موساد اطلاعات طبقه بندی شده را برای معشوقه متاهل “درز” کرد – اخبار RT World

بر اساس یک گزارش تلویزیونی اسرائیل، یوسی کوهن، رئیس سابق موساد، اسرار دولتی، از جمله اطلاعات عملیات سازمان جاسوسی، را به مهماندار هواپیما که با او رابطه نامشروع داشت و همچنین همسرش فاش کرد.

این رابطه ادعایی در اواخر سال 2018 آغاز شد و کوهن به این زوج درباره انواع جزئیات مخفی مربوط به فعالیت های موساد مباهات کرد. یکی از برنامه های شبکه 13 گزارش داد که او همچنین اطلاعاتی در مورد سفرها و شیوه مدیریت خود فاش کرد.

در این برنامه که روز سه شنبه پخش می شود، همسر مهماندار، گای شیکر، گفت که کوهن به این زن ناشناس به این عنوان اشاره می کند. “پرنسس من” و “زیبای من” در پیام ها “تو عاشق همسرم هستی، او تو را دوست دارد، در حال حاضر یک خانواده را نابود می کنی،شیکر افزود.

او داستان های زیادی از جمله درباره موساد تعریف کرد. او یک بلبل است. او شروع کرد به من گفت که موساد روی دکتر یکی از رهبران مشهور عرب «نشسته است».

شیکر، یک سرمایه‌دار برجسته، به این برنامه گفت که کوهن در مورد چگونگی ظاهرش به خود می‌بالید شش نفر را اخراج کرد [top Mossad officials with whom he was friends]… بدون بخشش” در داخل “10 روز” منصوب شدن به عنوان جاسوس ارشد کشور “چون آنها به سیستم وفادار نبودند” و “خوب نبودند.”

در پاسخ، کوهن پاسخ داد که او هرگز هیچ اسرار امنیتی را فاش نکرده و یا اطلاعاتی را که قرار نبود به اشتراک بگذارد، ارائه نکرده است. هنوز مشخص نیست که آیا او این موضوع را انکار می‌کند یا تصدیق می‌کند.

ادامه مطلب


رئیس سابق موساد نشان می دهد که اسرائیل پشت انفجار تاسیسات هسته ای ایران و ترور دانشمند نظامی بوده است.

این شبکه در ماه ژوئن گزارش داده بود که دادستان کل کشور در حال بررسی شکایتی است که در وزارت دادگستری علیه کوهن به ظن به اشتراک گذاشتن اطلاعات طبقه بندی شده با مهماندار هواپیما که او با او در تماس شخصی نزدیک بود، ارائه شده است.

در آن زمان کوهن این اتهامات را کاملا رد کرده بود و به این کانال گفت که وجود دارد “بدون مهماندار، هیچ رابطه نزدیکی وجود ندارد [and that] دادستان کل با من تماس نگرفته است در مورد شکایت

زبان شل ظاهراً رئیس جاسوس سابق قبلاً او را به خاطر مصاحبه ای مورد انتقاد قرار داده بود که در آن تأیید کرد که موساد به ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران توجه دارد و جزئیات چگونگی انفجار تأسیسات سانتریفیوژ ایران در نطنز توسط آژانس را توضیح داد.

کوهن از زمانی که آژانس را در ژوئن ترک کرد، با چندین اتهام نقض اخلاق نیز مواجه شد و پذیرفت که هدیه ای غیرقانونی را پذیرفته است.